مشاوره پزشکی در زوپ

  امروزه که به دلیل شیوع ویروس کرونا همه‎ی مردم سعی در کاهش ترددهای غیرضروری دارند اپلیکیشن‎های مختلف می‎توانند بسیار کمک کننده باشند.

مشاوره پزشکی در زوپ

یکی از این اپلیکیشن‌‎ها زوپ است. به کمک اپلیکیشن زوپ افراد می‎توانند به سادگی با پزشک متخصص به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند و در صورتی که سلامتی آن‎ها مورد تهدید بیماری خاصی بود مورد تشخیص و درمان قرار گیرد. در این اپلیکشن 2400 پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه‎های مختلف جهت مشاوره آنلاین پزشکی حضور دارند تا مشاوره هایی کاملاً علمی به بیماران ارائه کنند. اپلیکیشن زوپ علاوه بر امکان ویزیت آنلاین، به بیماران امکان رزرو نوبت حضوری را از طریق سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکان فراهم نموده است.

ویژگی های اپلیکیشن زوپ :

بیشترین رضایت در گوگل پلی استور و کافه بازار پزشکان با دانش و باتجربه تعرفه های پایین تر ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت قدیمی ترین تیم و محصول بین وب سایت و اپلیکیشن های مشابه کیفیت ارتباط تصویری مشابه اسکایپ و واتساپ

مشاوره‎ آنلاین

مشاوره آنلاین زوپ در حال حاضر به دو صورت متنی و ویزیت ویدئویی ارائه می گردد.

مشاوره متنی :

در این نوع ویزیت فرد می‎تواند پس از ورود به برنامه زوپ و انتخاب ویزیت آنلاین پزشک متخصص خود را انتخاب نماید و سوال خود به انضمام تصاویر مرتبط را برای او ارسال نماید. پزشک پس از مشاهده‎ی سوال بیمار پاسخ او را به صورت آنلاین ارسال می‎کند. این مکالمه تا زمانی که فرد پاسخ قطعی مشکل خود را دریافت نکرده ادامه می‎یابد. ویزیت تصویری : برخی افراد که تمایل به دیدار پزشک خود در هنگام ویزیت دارند می‎توانند از قابلیت تماس تصویری استفاده نمایند و به صورت تصویری ویزیت شوند. در این نوع ویزیت بیمار پس از مراجعه به صفحه‎ی پزشک خود از طریق برنامه زوپ می‎تواند نزدیک‎ترین زمان آزاد او برای ویزیت را رزرو نماید و در زمان تعیین شده منتظر برقراری تماس از جانب پزشک در برنامه‎ی زوپ باشد.

مزایای مشاوره پزشکی در زوپ

از مزایای اپلیکیشن زوپ می‎توان به موارد زیر اشاره نمود:

انتخاب هوشمندانه پزشک صرفه جویی در زمان و هزینه‎های درمان بهبود کیفیت تشخیص و درمان بیماران امکان اطلاع از نظرات سایر پزشکان امکان دسترسی بیمار به پزشک متخصص و فوق تخصص در هر زمان و مکان حتی نصف شب و روز های تعطیل برقراری عدالت در سلامت از طریق دسترسی همه‎ی اقشار جامعه به پزشک متخصص حتی از مناطق مرزی رعایت پروتکل‎های بهداشتی در دوره‎ی قرنطینه‎ی کرونا

پوست و مو و زیبایی

علاقه به زیبایی غریزه‎ای انکار ناپذیر در تمام افراد و در تمام دوران‎های تاریخ است. از معیارهای بسیار مهم زیبایی در هر فرد داشتن پوست و موی زیبا و سالم است. بنابراین در صورت بروز کوچک‎ترین اختلال و مشکل در پوست، فرد در صدد رفع آن برمی‎آید. البته لازم به ذکر است پوست یک نشانگر سلامت عمومی بدن نیز محسوب می‎شود به همین دلیل بروز اختلال در آن ممکن است در برخی موارد نشان دهنده‎ی یک بیماری در درون بدن باشد بنابراین در صورتی که پوست فرد از حالت طبیعی خارج شود لازم است به پزشک مراجعه نموده و مورد معاینه قرار گیرد.

علم پزشکی علمی بسیار گسترده است که به شاخه‎های متعددی تقسیم می‎شود. یکی از این شاخه‎ها پوست و مو است. پزشک متخصص پوست به بررسی پوست بدن به لحاظ زیبایی و یا بیماری‎های آن می‎پردازد. روش‎های تشخیص بیماری‎های پوست می‎تواند بنا به شرایط فرد و میزان بیماری او متفاوت باشد. بیماری‎های پوستی و یا بیماری‎هایی که عوارض آن در پوست بدن نمایان می‎شوند در صورتی که به موقع تشخیص و مورد درمان قرار نگیرند می‎توانند سبب بروز مشکلات بیشتری در فرد شود. یکی از دلایلی که ممکن است بیماری به موقع مورد تشخیص و درمان قرار نگیرد عدم امکان دسترسی فرد به پزشک پوست است. اپلیکیشن زوپ با از میان بردن محدودیت زمانی و مکانی برای دسترسی به پزشک متخصص این مشکل را برطرف نموده است.

مشاوره با دکتر پوست در زوپ

یکی از انواع کلینیک ‎های برنامه زوپ کلینیک پوست و مو است. پزشکان متخصص و حاذق بسیاری در این گروه حضور دارند تا به ویزیت بیماران بپردازند. در بین مشاوره‎های پزشکی که در این برنامه انجام می‎شود، مشاوره دکتر پوست اغلب محبوبیت بیشتری دارند یکی از دلایل آن هزینه‎های ویزیت بالای پزشکان پوست است که بیمار نه تنها باید هزینه‎ی بسیاری برای دریافت نوبت ویزیت حضوری پرداخت نماید بلکه مجبور است در صف نوبت‎دهی‎های طولانی بماند. اما زوپ این امکان را فراهم نموده تا بیمار بدون صرف هزینه‎های گزاف و با صرفه جویی در زمان خود با همان پزشکان متخصص از طریق برنامه‎های آنلاین ارتباط برقرار نماید و ویزیت شود.

البته یکی دیگر از دلایل محبوبیت ویزیت آنلاین پزشک‎های پوست علت شرم بیمار از مراجعه‎ی حضوری است. بسیاری از بیماران ممکن است به دلیل خجالت از بیماری خود و یا حتی واگیردار بودن آن از مراجعه به پزشک پوست خودداری نمایند زوپ این امکان را فراهم نموده تا فرد بدون ترس از قضاوت و بدون احساس شرم توسط پزشک پوست خود ویزیت شوند.

کد تخفیف ۳۰ درصدی ویژه کاربران ایسنا : شما می‌ توانید در صورتی که اپلیکیشن زوپ را تا یک هفته از زمان انتشار این پست نصب کنید به مدت ۱ ماه از کد تخفیف سی درصدی zoop30 برای مشاوره های آنلاین زوپ با تمام پزشکان آن استفاده کنید. اپلیکیشن زوپ را می تواند از بازار یا گوگل پلی استور دانلود کنید.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها