سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

9 شهر اصفهان در وضعیت آبی کرونا / فعالیت همه گروه‌ها مجاز است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۹ شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند و فعالیت هر چهار گروه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرها آزاد اعلام شده است.

9 شهر اصفهان در وضعیت آبی کرونا / فعالیت همه گروه‌ها مجاز است

آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اصفهان با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت از تاریخ ۲۷ دی ماه ۹ شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی و ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد کرونا است.

وی ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر شهرستان‌های نجف‌آباد، برخوار، بویین و میاندشت، تیران، خور و بیابانک، شاهین شهر، گلپایگان، لنجان و مبارکه در وضعیت آبی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه فعالیت همه گروه‌ها در شهرها با وضعیت آبی آزاد است، اضافه کرد: اما شهروندان این مناطق همچنان باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اردستان، اصفهان، چادگان، خمینی‌شهر، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، نائین و نطنز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند، ابراز داشت: در شهرهای با وضعیت زرد فعالیت گروه‌های چهار از جمله فعالیت مراکز آموزشی و حوزه‌های علمیه، برگزاری مراسم‌ها ممنوع است.

نجیمی با بیان اینکه در حال حاضر تردد بین تمام شهرهای استان اصفهان آزاد است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه، زرین شهر، آران و بیدگل، فلاورجان و شهرضا همچنان برقرار است.

منبع: مهر

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها