فال روزانه دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید درهای موفقیت به روی شما باز خواهد شد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و در این سال به اطرافیان ثابت نمایید که هیچ مشکلی سد راه پیشرفت شما نخواهد بود. فروردین ماه سال آینده بخت با شما یار می‌شود و در این ماه به دستاورد چشمگیری در زندگی خواهید رسید. از این دستاورد به خودتان مغرور نشوید و به خاطر داشته باشید که راز مردم‌داری در فروتنی نهفته است. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد به لحاظ مالی بهترین ماه در میان ماه‌های سال تولدتان است و پولی به دستتان می‌رسد. به نفع شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. تابستان سال آینده زمان استراحت و تفریح شماست، عقل حکم می‌کند که در تفریحات زیاده‌روی نکنید و جانب اعتدال نگه دارید. در ماه آبان سال آینده یکی از دوستان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، با کمک به این فرد، احساس رضایت را به خودتان هدیه دهید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با تغییرات مهمی روبرو خواهید شد، در برابر این تغییرات مقاومت نکنید و از این اتفاق‌ها به نفع خودتان بهره بگیرید. سال تولدتان را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و این سال را به یکی از بهترین سال‌های عمرتان تبدیل نمایید.

فروردین

خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. به خاطر داشته باشید که با غرور و خودخواهی راه به جایی نخواهید برد. همسر یا عشق زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

اردیبهشت

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. امروز پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. عشقی گرم و آتشین در انتظار شما است. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

خرداد

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌تان برسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. امروز از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. اعضای خانواده امروز وقت شما را حسابی می‌گیرند. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تمرکز بیشتری به کارهای مهم اختصاص دهید. مدت است که همسر یا عشق زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

تیر

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. فرصت مناسبی دست می‌دهد که در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل‌ منزل لذت ببرید، این فرصت را به زمینه‌ای برای صمیمیت بیشتر با اعضای خانواده تبدیل کنید و روزی سرشار از محبت و دوستی را پشت‌سر بگذارید. به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که قدردان زحمت‌های ایشان هستید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق زندگی‌تان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوست‌تان دارد.

مرداد

اجازه ندهید نگرانی و اضطراب روز شما را خراب کند. امروز اگر حواس‌تان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیفتد. خبری غیرمنتظره و خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید و از صمیم قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. مطمئن باشید که وفاداری و مسئولیت‌پذیری شما در نزد اطرافیان بدون مزد و پاداش باقی نمی‌ماند. توانایی‌های‌تان را ارزیابی کنید و به فکر بهبود نقاط ضعف خود باشید.

شهریور

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز از هر فرصتی برای ابراز عشق و محبت به شما بهره خواهد گرفت.

مهر

از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

آبان

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق زندگی‌تان محبت نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.

آذر

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی رسیده و به ایشان افتخار می‌کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

دی

مطمئن باشید که به لحاظ سلامت و شادابی در طول روز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که دوستش دارید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما مواظب باشید که این روحیه شما را ضعیف و خسته نکند. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.

بهمن

نگرانی‌های بی‌مورد و کم‌اهمیت را کنار بگذارید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید.

اسفند

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. به فکر گسترش دامنه موفقیت‌های خود هستید، اما راه درست را نمی‌دانید و این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که راز موفقیت شغلی شما در آشنایی با افراد صاحب‌نام در حرفه‌ای که در آن مشغول هستید، پنهان است. در نتیجه رابطه خود با همکاران را تقویت کنید و رازهای موفقیت را از ایشان فرا بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها