توزیع ۸۰ تن روغن خوراکی در لرستان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزیع ۸۰ تن روغن خوراکی در این استان خبر داد.

توزیع ۸۰ تن روغن خوراکی در لرستان

بختیار رازانی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۸۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است.

وی، افزود: از این میزان ۳۰ تن سهم شهرستان خرم آباد بوده است که در ۵۰ نقطه شهر توزیع شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: همچنین در این بازه زمانی ۲۰ تن در شهرستان دورود، ۱۰ تن کوهدشت، ۱۰ تن چگنی و ۱۰ تن نیز در معمولان توزیع شده است.

رازانی، عنوان کرد: در زمان توزیع هرگونه کالای اساسی از جمله روغن خوراکی یک نماینده از بازرسین این سازمان، اتاق اصناف، سپاه و بسیج مردمی حضور داشته و بر نحوه توزیع، نظارت دارند.

وی، ادامه داد: اینکه گفته می‌شود در زمان جنگ اقتصادی میزان خرید کالاهای اساسی باید به میزان نیاز باشد شعار نیست، بلکه حقیقتی است که باید توسط خود مردم و رسانه‌ها فرهنگ سازی شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: متأسفانه التهابات اخیر و جو روانی باعث شده به محض تخلیه هر نوع کالای اساسی اقدام به خرید بیش از نیاز و احتکار خانگی می‌شود.

رازانی، گفت: به خاطر داریم در گذشته نه چندان دور در خصوص شیر یارانه‌ای هم شاهد چنین مواردی بودیم، جالب اینکه امروز با همان میزان تولید هیچ گونه مشکلی در شیر یارانه‌ای وجود ندارد.

وی، گفت: با توجه به محدودیتی که در تعداد نفرات بازرس که در سازمان صمت استان و اتاق اصناف وجود دارد از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم هرگونه تخلف خصوصاً اختفا و احتکار کالاهای اساسی را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها