افزایش ۷ درصدی تردد در جاده‌های استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان اعلام کرد: در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته شاهد افزایش هفت درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل در جاده‌های استان بودیم.

افزایش ۷ درصدی تردد در جاده‌های استان همدان

سرهنگ رضا عزیزی ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۸ هزار تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جاده‌های استان همدان ثبت شده که حاکی از افزایش مسافرت‌ها در زمان شیوع بیماری کرونا است.

وی بیان کرد: افزایش آمار تردد در جاده‌ها نشان دهنده این است که متأسفانه مردم کرونا را پایان یافته تلقی کرده‌ و نسبت به خطرات این بیماری کم توجه شده‌اند در حالیکه این می‌تواند در روزهای آینده باعث شروع موج دیگری از کرونا در کشور باشد.

رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه مردم توصیه‌های مربوط به نداشتن سفر را رعایت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون آمار تردد در دو روز گذشته گزارش نشده است اما تردد زیادی را در جاده‌های استان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه مردم نخستین عامل در افزایش یا کاهش بیماری کرونا هستند، یادآور شد: رعایت نکات ضروری در راهنمایی و رانندگی و در شرایط فعلی مدیریت سفرها نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و اگر مردم توجه کافی نداشته باشند همچنان شاهد عواقب ناگوار خواهیم بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها