توزیع 5 هزار بسته غذای گرم از محل موقوفات مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 5 هزار بسته غذای گرم از محل موقوفات، کمک‌های خیرین در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی در راستای سوگواره یاس نبوی و طرح شهید سلیمانی تهیه و توزیع شده است.

توزیع 5 هزار بسته غذای گرم از محل موقوفات مازندران

ابراهیم حیدری‌جناسمی با اشاره به اجرای طرح سوگواره یاس نبوی اظهارکرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) طرح سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران به اجرا درآمد.
وی بیان کرد: در راستای طرح سوگواره یاس نبوی و طرح شهید سلیمانی 12 هزار بسته معیشتی از محل عوائد موقوفات بین نیازمندان استان در حال توزیع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 5 هزار بسته غذای گرم از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و متولیان موقوفات در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: بسته‌های غذایی با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌ها تهیه و در نقاط محرم و مراسمات عزاداری بین عزاداران توزیع شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران از روز نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده و اقدام به توزیه بسته‌های کمک مومنانه و بسته‌های بهداشتی کرده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها