کشف کالای قاچاق میلیاردی در چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در محور

کشف کالای قاچاق میلیاردی در چهارمحال‌وبختیاری

سردار منوچهر امان اللهی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر انتقال ۲ محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ِ پلیس آگاهی شهرستان لردگان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی عملیات ایست و بازرسی در محور "یاسوج-لردگان" ، در ۲ عملیات مجزا به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و پس از اخذ مجوز قضائی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۱۷ دستگاه دریل و پیکور برقی، ۱۵ کیلوگرم چای خارجی، ۲۰ کیلوگرم گردو، ۲ دستگاه لب تاپ مارک دل، یک دستگاه یخچال مارک ال-جی، یک دستگاه پنل کولر گازی، یک دستگاه تلویزیون ال-جی، ۴ دستگاه پمپ بادی، ۲ دستگاه پرینتر، ۵۰۰ عدد لامپ ۲۰۰ وات، ۲۸۸ عدد خمیردندان کرست، ۳۶۰ عدد مسواک، یک هزار و ۶۰ عدد تیغ ژیلت، ۷ کیسه گردو، ۲ هزار بسته آدامس، ۳ هزار و ۱۹۵ عدد فندک خارجی قاچاق جمعاً به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال که به طرز ماهرانه‌ای در این ۲ خودرو جاساز شده بود، کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار امان اللهی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال، با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها