مدیر مخابرات منطقه کردستان:

تکنولوژی ۲۰ سایتِ همراه اول در شهرستان قروه ارتقا یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان، از ارتقاء ۲۰ سایت شهری، روستایی و جاده ایی شهرستان قروه به تکنولوژی های ۳G و ۴G خبر داد.

تکنولوژی ۲۰ سایتِ همراه اول در شهرستان قروه ارتقا یافت

آزاد حکمت ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در قالب طرح توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه اول با هدف توسعه حداکثری خدمات قابل ارائه در حوزه ارتباطات سیار افزود: در همین راستا تعداد ۲۰ سایت شهری، روستایی و جاده ایی در شهرستان قروه به تکنولوژی های ۳G و ۴G ارتقا یافتند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه تدوین شده و نیازسنجی مشتریان در نقاط مختلف این شهرستان تجهیزات فنی تکنولوژی های نسل سوم و چهارم همراه اول بر روی۲۰ سایت طبق زمان بندی و در موعد مقرر نصب و به بهره برداری رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۴ سایت BTS در شهرستان قروه نصب و راه اندازی شده است گفت: مشتریان شهرستان قروه از تکنولوژی های ۲G،۳G و۴G استفاده می نمایند.

حکمت با اعلام سرمایه گذاری های صورت گرفته برای انجام پروژه های فنی در حوزه شبکه ارتباطات سیار به منظور بهره مندی مشتریان در شهرستان قروه یادآورشد: هم اکنون تعداد ۱۰۰ روستا تحت پوشش خدمات و سرویس های تلفن همراه اول هستند.

وی نیاز روز افزون مردم به شبکه های مخابراتی در عصر ارتباطات و تکنولوژی را خاطر نشان ساخت و افزود: بر اساس نیازهای مردم به وسایل ارتباط جمعی از جمله تلفن همراه، در حال حاضر ۸۷ هزار و ۵۰۶ شماره دایمی و اعتباری همراه اول به مشتریان شهرستان قروه واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، در ادامه با اشاره به اینکه اجرای فاز هشتم توسعه شبکه ارتباطات سیار با هدف ارائه بهتر خدمات به مردم و افزایش ظرفیت شبکه های تلفن همراه اول در استان تعریف شده است خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار، کاهش مشکل پوشش آنتن دهی در نقاط مختلف، دسترسی شهروندان به خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول از مزایای پروژه فوق است که با تلاش همکاران ساعی محقق شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها