استاندار یزد سرعت بخشیدن خدمت به مردم را خواستار شد

استاندار یزد گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های دولتی استان از فرصت باقی مانده تا پایان سال ۱۳۹۹ برای خدمت‌ رسانی بیشتر به مردم از امکانات موجود استفاده حداکثری کنند.

استاندار یزد سرعت بخشیدن خدمت به مردم را خواستار شد

محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: همه دستگاه‌ها موظف هستند فرآیندهای تعیین تکلیف در واگذاری‌ها و پاسخگویی به استعلام‌هایی که در رابطه با صدور پروانه‌های تاسیس و بهره‌برداری از واحدهای اقتصادی و صنعتی است، را تسریع کنند.

وی با بیان اینکه ضروری است مدیران و کارشناسان تمامی دستگاه‌های دولتی استان در ایام پایانی سال، فعالیت های خوب و مضاعفی را از خود به نمایش بگذارند، ادامه داد: به همین منظور لازم است تعداد جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیشتر و زمان تایید مصوبه کارگروه‌ها در شورا به حداقل برسد و هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

استانداریزد با قدردانی از تلاش مدیران و همکاری مردم در بخش های مختلف به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: خدمت و کمک به حل مشکلات مردم باید جلوه عینی و روشنی در فعالیت‌های دستگاه‌های اداری داشته باشد.

طالبی یادآور شد: به همین منظور دستگاه‌های اداری به ویژه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان ملزم هستند سازوکارهای لازم را برای عرضه خدمات ارایه شده به مردم و فعالیت‌هایی که برای حل مشکلات آنها دنبال می‌شود، به نمایش بگذارند.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد که دهه فجر امسال را با رنگ و بوی خدمت بیشتر به مردم تجربه کنیم و پروژه‌های زیربنایی مهمی در این ایام تا پایان سال در نظر گرفته شده است به تدریج و با حضور مقام های عالی رتبه کشوری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

طالبی همچنین به ضرورت بهسازی راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های متعددی در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در دست اجراست که با توزیع بودجه تخصیص یافته این پروژه‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها