بازیکن خارجی ذوب‌آهن: من مثل زلاتان هستم

مدافع برزیلی سابق ذوب آهن گفت که نتایج این تیم را دنبال می‌کند و اگر بازیکنان این تیم مسئولیت‌پذیر باشند، می‌توانند در لیگ برتر بمانند.

بازیکن خارجی ذوب‌آهن: من مثل زلاتان هستم

کارلوس سانتوس دی جسوس مدافع برزیلی است که در لیگ های سیزدهم و چهاردهم عضو تیم ذوب آهن بود. بازیکنی که 48 بازی برای ذوبی ها به میدان رفت و موفق شد 4 بار نیز برای اصفهان ی ها گل بزند.

کارلوس که اکنون در تیم فرائی یونایتد در دسته دوم تایلند حضور دارد، در مصاحبه ای که با احسان بعیدی مجری ورزشی برنامه هشت بهشت داشت، ضمن اینکه اعلام کرد بازی های ذوب آهن را دنبال می کند، آرزو کرد که مجدد لباس این تیم را بر تن کند.

کارلوس سانتوس در مورد دوران حضورش در ذوب آهن و دوری از فوتبال ایران گفت: من دوران بسیار خوبی در ذوب آهن داشتم. خوشحالم موقعیتی دست داد تا در مورد این تیم خوب حرف بزنم. ذوب آهن تیمی است که همیشه در قلب من است. دلتنگ روزهای خوبی هستم که در اصفهان بودم و امیدوارم دوباره بتوانم در اصفهان حضور پیدا کنم و در ذوب آهن بازی کنم.


این مدافع برزیلی در مورد اینکه آیا از جدایی از ذوب آهن و پیوستن به نفت تهران احساس پشیمانی می کند یا خیر، پاسخ داد: سالهای بسیار خوبی را در ذوب آهن گذراندم. من نتوانستم در ذوب آهن بمانم چون مذاکراتی که با باشگاه داشتم، با شکست مواجه شد و به توافق نرسیدم و سپس من راهی نفت تهران شدم. من 5 سال بسیار خوب را در ذوب آهن گذراندم.

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در آن مقطع، ذوب آهن بهترین تیم ایران بود و من از این تیم جدا شدم. الان می توانم بگویم که جدایی من از ذوب آهن، یک اشتباه خیلی بزرگ بود و من مرتکب این اشتباه شدم و از تیم بزرگ ذوب آهن جدا شدم و به نفت تهران پیوستم.

وی گفت: من آن زمان این تصمیم را گرفتم و در نفت تهران مصدوم شدم. یک جورایی مسیر فوتبالی من عوض شد. من الان 35 سال سن دارم و فکر میکنم مانند زلاتان ابراهیموویچ، هنوز می توانم فوتبال بازی کنم. من از خودم مراقبت میکنم و خوب زندگی میکنم. خانواده من اکنون در برزیل هستند و خودم در تایلند مشغول بازی کردن هستم.

کارلوس در مورد شرایط فعلی ذوب آهن و اینکه این تیم خطر سقوط به دسته اول را حس می کند، گفت: من شرایط فعلی ذوب آهن را می دانم. به یاد دارم که در سال 2013 که در ذوب آهن بودم، همین شرایط را داشتیم. شرایط به نوعی بود که همه بازیکنان همدل شدیم. تیم در حال سقوط بود اما خودمان عزممان را جزم کردیم و در لیگ برتر ماندیم و سال بعد نیز قهرمان جام حذفی شدیم.

او درباره اینکه راهکار ذوب آهن برای خروج از این بحران و بقا در لیگ برتر چه چیزی است، گفت: قاسم حدادی فر بازیکن بزرگی است که در آن زمان نیز در ذوب آهن حضور داشت. او تیم را بسیار خوب رهبری می کند. باید تمام بازیکنان حواسشان باشد که قاسم به عنوان بزرگتر تیم در کنار آنهاست. من ذوب آهن را دنبال می کنم و خیلی خوشحالم که در دوران بازیگریم در ذوب آهن بازی کردم. تأکید میکنم که باید تمام تیم مسئولیت پذیر باشند تا ذوب آهن به روزهای خوبش بازگردد.

منبع: ورزش سه

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها