استاندار اردبیل:

۹۵ درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند

استاندار اردبیل گفت: ۹۵ درصد جمعیت استان در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

۹۵ درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند

اکبر بهنام‌جو در شانزدهمین نشست قرارگاه کرونای استانی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان، 348 هزار و 171 خانوار متشکل از یک میلیون و 209 هزار و 41 نفر از جمعیت استان غربالگری شده‌اند که 95.6 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی افزود: از تاریخ 24 تا 30 دی‌ماه تعداد 14 هزار و 745 نفر غربالگری شده که از این تعداد 115 نفر مشکوک بودند.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین تعداد 2946 تست سریع کرونا و 902 تست PCR انجام شده که در مجموع 897 نفر مثبت کرونا تشخیص داده شدند.

بهنام‌جو تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح، تعداد 14330 مورد بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه و تعداد 254322 بسته بهداشتی توزیع شده است.

باید دستاورد بزرگ طرح شهید سلیمانی را ارزشمند بدانیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز ضمن قدردانی از فرمانده سپاه استان و تلاش فرماندهان پایگاه‌ها و نواحی گفت: در حال حاضر رهگیری باید به‌طور جدی پیگیری شده و باید با تلاش بی‌وقفه و همت سایر دستگاه‌های اجرایی و مردم، مانع بروز پیک چهارم بیماری در استان شویم.

حبیب‌زاده با بیان این که دستاورد طرح شهید سلیمانی بی‌نظیر بود، افزود: باید این دستاورد بزرگ طرح شهید سلیمانی را ارزشمند بدانیم.

شانزدهمین نشست قرارگاه کرونای استانی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار، سردار مستعد حصاری جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و اعضای قرارگاه در محل سپاه استان و با شرکت ویدئوکنفرانسی فرمانداران، فرماندهان سپاه و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها برگزار شد.

در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان و تعدادی از اعضای قرارگاه و مسئولان شهرستان‌ها، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را ارائه دادند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها