پاسخ دبیر فدراسیون به غیبت ۲ رکابزن در زمان گرفتن تست دوپینگ:

رکابزن‌ها فرار نکردند و امروز تست دادند!

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره علت غیبت دو رکابزن را در زمان گرفتن تست دوپینگ توسط ماموران نادو پاسخ داد.

رکابزن‌ها فرار نکردند و امروز تست دادند!

ماموران نادو روز گذشته به صورت سر زده در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری حاضر شدند و از دوچرخه سواران تست دوپینگ گرفتند. آنها نام پنج دوچرخه سوار مرد و دو بانوی رکابزن را در لیست خود داشتند که از آنها تست بگیرند اما در این میان دو نفر غیبت داشتند.
یکی از دوچرخه سواران مرد و یک بانوی رکابزن غایب بودند و همین مساله شائبه های زیادی را به وجود آورد.

محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در مورد این اتفاق به ایسنا گفت: اینطور نبود که این دو رکابزن بخواهند فرار کنند و خود من به فدراسیون پزشکی ورزشی زمان برگزاری تمام اردوها را اعلام کردم تا هر زمان بخواهند در اردو حاضر شوند و تست بگیرند. روز گذشته نیز ماموران نادو به صورت سرزده به محل اردو آمدند و رکابزنان در تمرین بودند و من هم به آنها اطلاع دادم تمام نفرات در اردو حاضر هستند و اسامی که کسانی هم که اصلا به اردو نیامنده بودند را نیز اعلام کردم.
او ادامه داد: بنا به گفته سرمربی تیم یکی از رکابزنان مرد بعد از تمرین برای ساعتی به خانه رفته بود و دیرتر به کمپ تیم های ملی برگشت و یکی از دوچرخه سواران خانم نیز به دلیل سنگ کلیه به درمانگاه رفته بود. امروز صبح (پنج‌شنبه) که ماموران نادو مجددا برای گرفتن تست دوپینگ آمدند، این دو ورزشکار هم تست دادند و و حتی دوچرخه سوار خانم مدارک پزشکی خود را ارائه کرد که دیروز کجا بوده است و حتی عنوان کرد که امروز دوباره قرار است برای سنگ کلیه خود به درمانگاه برود.

سلگی در پاسخ به این پرسش که اردو مگر قرنطینه نیست و چرا یک ورزشکار باید بعد از تمرین به خانه برود، تصریح کرد: اردوقرنطینه بود و کسی اجازه نداشت شب را در جایی غیر از کمپ تیم های ملی بماند. از آنجا که امروز بعد از ظهر اردو تمام می شود و صبح هم رکابزنان تمرین کوه داشتند، رکابزن مرد روز گذشته بعد از تمرین به منزل رفت تا دوچرخه خود را بگذارد. او بعد از ظهر روز گذشته به کمپ تیم های ملی برگشت و حتی من همان موقع با ماموران نادو تماس گرفتم که اگر می‌خواهند بیایند و تست بگیرند اما عنوان کردند صبح روز بعد مراجعه می کنند و امروز صبح هم از هر دو ورزشکار تست دوپینگ گرفته شد و مشکلی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها