واکنش «قالیباف» به عصبانیت دولتی‌ها از حذف رانت‌های بودجه

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به عصبانیت دولتی‌ها از حذف رانت‌های بودجه، نوشت: مردم هفت سال نتیجه بودجه به اصطلاح کارشناسی این دولت را دیده‌اند.

واکنش «قالیباف» به عصبانیت دولتی‌ها از حذف رانت‌های بودجه

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توئیتر، در واکنش به عصبانیت دولتی‌ها از حذف رانت‌های بودجه، نوشت: مردم هفت سال نتیجه بودجه به اصطلاح کارشناسی این دولت را دیده‌اند.

وی تاکید کرد: چرا عصبانی شده‌اید از اینکه مجلس می‌خواهد بودجه را به نفع مردم اصلاح کند و عوایدنورچشمی‌ها را شفاف به بهبود معیشت مردم اختصاص دهد؟

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • عادل
    0

    اصلاح ساختار بودجه و جلوگیری از رانت تنها راه نجات اقتصاد کشور است درود بر هر نهاد و فردی که در این جهت گام بر میدارد.. .

  • مهدی
    0

    دیدیم برای حقوق ها از کارگر تا کارمندان دولتی چقدر فاصله هست سالی که نکوست از بهارش پیداست.شما از اونا بدتری فقط احمدی‌نژاد

  • پرنیا
    0

    هر وقت قالیباف حاضر شد قانون هم پرسی به نفع مردم را تصویب کند واقعا به فکر مردم هست آیا روزی شهامت آن را خواهد داشت حتی به قیمت از دست دادن پست ومقامش اینکار بکند اگر اینکار کرد آن وقت ثابت می کند مردم برایش اهمیتی دا رند ودنبال انتفام از شکست در دوره انتخاباتی از آقای روحانی نیست

  • عزرائیل
    0

    درود بر قالیباف لعنت بر شیخ حسن کلید شکسته...

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      لعنت به خودت چرا به من پش میدی ها

  • ملت
    0

    خدا کند که اینچنین باشد که شما میگویید جناب قالی باف ما ملت بزرگ سالهاست که بجز دروغ و رانت خواری و چپاول منابع ملی و بی توجهی هیچ چیز دیگری نه دیدیم نه شنیدیم ، وقتی به پیشرفت کشورهای منطقه نگاه میکنیم آنقدر خود را بیچاره و عقب افتاده میبینیم که باعث حقارتمان میگردد .امیدوارم روزی برسد که مسئولین بفکر عزت این مملت باشند و نه چپاول و نیرنگ .

  • کاربر ناشناس
    0

    اقا غالیباف بزن دودهن نوبخت که بخاتره خانواده خود حقوق باز نشستها دولتی وکار مندان را بی رویی زیاد کر تامین اجتماعی را بدخت کرد دورود بر غالیباف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها