چرا باید ژاکارد ایرانی بخریم؟

طی سال های گذشته پارچه های ژاکارد با مصرف لباس زنانه مانند کت و مانتو معمولا از کشورهای ترکیه و چین وارد می شدند.

چرا باید ژاکارد ایرانی بخریم؟

هر چند این سنت کماکان پابرجاست اما پارچه نگار با استفاده از ظرفیت های متخصصان ایرانی موفق به تولید داخلی آن گردیده است. همچنین با مزیت های ایجاد شده امروز خرید پارچه ژاکارد برای تولیدکننده پوشاک و طراح لباس ایرانی دارای مزایایی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کیفیت تولید مطابق نمونه خارجی:

ژاکاردهای ایرانی پارچه نگار با استفاده از دستگاه های ایتالیایی و همچنین مواد اولیه مرغوب تولید می شوند و از دانش مهندسان نساجی متخصص داخلی بهره می برند. موضوع اینجاست که اگر ژاکارد ایرانی دقیقا مطابق نمونه خارجی باشد دلیلی برای خرید آن وجود ندارد و ممکن است به جای اینکه ریسک کنید همان پارچه خارجی که قبلا خریده اید، دوباره بخرید.

قیمت مناسب:

همیشه این طور به نظر می رسد که نمونه ایرانی یک محصول خارجی باید ارزانتر از نمونه خارجی باشد. در واقعیت هم معمولا همین اتفاق می افتد و درباره ژاکاردهای ایرانی پارچه نگار هم همین طور است. قیمت پایین تر در کیفیت برابر. اما این تنها کافی نیست.

طراحی انحصاری بر اساس سلیقه ایرانی:

کارخانه های خارجی ژاکارد که عموما در ترکیه و چین هستند ویژگی های بافت و طرح پارچه را مطابق با بازارهای جهانی تنظیم می کنند و به بازار ایران به عنوان بازار مصرف و نه به عنوان مرکز مد نگاه می کنند، در نتیجه اغلب ترجیحات طراحان ایرانی را در نظر نمی گیرند. یکی از مزیت های ژاکاردهای ایرانی، بافت و طراحی بر اساس سلیقه و نیاز طراحان ایرانی است. این یک واقعیت است که امروز شما به عنوان یک طراح لباس می توانید از خدمات شخصی سازی شده برای تولید ژاکارد، با نیاز خودتان بهره ببرید. می توانید مطمئن باشید طرح شما به عنوان اسرار تجاری شما محفوظ خواهد بود. تعهدی که هیچ تولیدکننده خارجی به طراحان ایرانی ارائه نمی کند.

از طراحی تا تولید در یک چشم به هم زدن:

طراحی سیستم تولید چابک بر اساس سفارش طراح لباس، مزیتی است که علاوه بر اینکه کارخانه های ترکیه و چین در اختیار طراحان ایرانی قرار نمی دهند، زمان طولانی حمل و نقل امکان آن را اساسا از بین می برد. در صورتی که می خواهید از رقبای خود در بازار پوشاک ایران جلوتر باشید بهتر است از علاوه بر طرح انحصاری به تامین سریع هم فکر کنید.

متراژ سفارش منعطف:

تفاوتی نمیکند یک تولیدی بزرگ با تیراژ بالا باشید یا یک طراح مستقل با تیراژ محدود در هر صورت امکان ارایه خدمات طراحی و تولید طرح ها و رنگ های سفارشی و مخصوص شما وجود خواهد داشت.

مسئولیت پذیری و پاسخگویی:

به این فکر کنید که پارچه ای از ترکیه یا چین به دست شما رسیده اما با کالیته کارخانه یا نمونه درخواستی شما متفاوت است. چه میکنید؟ در حقیقت کار زیادی از دست شما برنمی آید. محموله کیلومترها از تولیدکننده آن دور شده و اساسا در کشور دیگری است که امکان مرجوع کردن آن را یا کاملا از بین می برد یا با هزینه ها و دشواری هایی روبرو می کند که عملا باعث می شود از بازگرداندن آن منصرف شوید. می توانید مطمئن باشید درباره ژاکارد ایرانی پارچه نگار حتی اگر با تفاوت کالیته و محصول مواجه شوید ما کاملا مسئولیت آن را می پذیریم.

چطور سفارش دهیم؟

ابتدا صفحه اختصاصی ژاکاردهای ایرانی در سایت فروشگاهی پارچه نگار را مشاهده کنید و برای ثبت سفارش با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها