کشف ۴۰۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۴۰۰ کیسه کود شیمیایی کشاورزی قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

کشف ۴۰۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در دهلران

دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران، با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند و همچنین اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های اولیه ماموران انتظامی از کامیون، ۴۰۰ کیسه کود شیمیائی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

القاصی مهر با بیان اینکه کودهای شیمیائی کشاورزی مکشوفه طی هماهنگی با مرجع قضائی بین کشاورزان شهرستان توزیع شد، گفت: از آنجایی که ورود کالاهای قاچاق به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    تازه یکسالی هست درشهرهای فارس که دولت محبت میکندسهمیه کودکشاورزان رابه شرکتهای دولتی می دهدخداشاهده مسیولین نصفی ازاین کودهارا بازارآزادمی فروشنند همشون دستشون تویک کاستیه بخوربخوره کسی هم رسیدگی نمی کندبرویددرددل یک کشاورز رابشنوید که مجبوره آزادبخره آیاانصافه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها