جدیدترین خبر از وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان

عضو تیم معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان درباره آخرین وضعیت بیماری این ۲ پیشکسوت فوتبال، توضیحاتی را بیان کرد.

جدیدترین خبر از وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان

محمدرضا هاشمیان در مورد آخرین وضعیت بیماری این ۲ پیشکسوت فوتبال، اظهار داشت: وضعیت مهرداد میناوند به طور کلی از ۲ روز گذشته بهتر است. در تلاش هستیم با کمک تیم پزشکی بیمارستان لاله وضعیت میناوند را آرام آرام به سمت درمان پیش ببریم. در بخش ICU جزئیات بسیار مهم است. امیدوارم تا ۴۸ ساعت آینده همین وضعیت و ثبات برقرار باشد. میناوند حداقل ۱۰ روز باید بستری باشد تا به شرایط مطلوب ریه برسد.

او افزود: در خصوص علی انصاریان هم درگیری ریه وجود دارد و از درمان‌های استاندارد استفاده شده است. به هیچ وجه موضوع کمبود دارو درست نیست. حتی در داخل بسیاری از داروها تولید می‌شوند. ما هیچ نقصی در مورد دارو نداریم. جمعیت ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها مضطرب هستند و برای من جالب است که آن‌ها تیمی کار می‌کنند. اکنون هم سعی دارند به صورت تیمی شرایط ایده‌آل ایجاد کنند.

هاشمیان در ادامه بیان کرد: ما از درمانی که برای انصاریان و میناوند استفاده کرده‌ایم برای همه بیماران استفاده می‌کنیم. شیوه نامه بهداشتی ما در ICU اولین مورد نوشته شده در جهان بود و نیازی به تغییر آن نمی‌بینیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ستم‌دیده
    0

    امیدوارم‌با‌هشتاد‌درصد‌خرابی‌ریه‌بر‌گردد‌قوت‌قلبی‌است براب‌بقبه‌مربضها

  • حسن
    0

    بسلام وآرزوی بهبودی برای کل مریضا به ویژه آقایان میناوند و انصاریان، چند روزی است از سر کنجکاوی روند بیماری ایندو عزیز را دنبال می کنم ، می بینم همه دست در دست هم داده تا نجاتشون دهند ،ولی آیا اینگونه امکانات و دارو درمان را بر روی سایر بیماران جوانی که هیچ کمی از ایندو عزیز نداشته ومثل شمع مقابل چشمان خانواده می سوزد وآب می شودو بستگانش را داغدار می کند ،انجام می دهند،آقای دکتر هاشمیان در روز روشن چرا دروغ می گوئی ، خودت هم میدونی که دروغ گفتی، و ادعایت اصلا صحت ندارد چرا که من خودم برادرم را در یکی از بیمارستانهای استان اردبیل ، بخاطر کمبود امکانات از دست دادم، خدایا تاکی اینگونه ناعدالتی و تبعیض را تحمل کنیم؟باآرزوی سلامتی وشفای عاجل برای همه مریضا به ویژه میناوند وانصاریان

  • ه
    0

    از طريق دبي از امريكا امپول براشون اوردند

  • ه
    0

    پت و مت فوتبالي

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها