الیاس حضرتی: فرزندم خریدار تابلو آغداشلو نیست

قائم مقام حزب اعتماد ملی در نامه‌ای به دادستان کل کشور، از او خواست تا به حواشی حراج تهران رسیدگی کند.

الیاس حضرتی: فرزندم خریدار تابلو آغداشلو نیست

الیاس حضرتی در نامه‌ای به محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور از او خواست تا به حواشی پیش آمده درباره حراج تهران و ادعای ارتباط دادن برخی از فروش‌ها با فرزندانش رسیدگی کند. حضرتی با بیان اینکه اشاعه دهندگان خبر دروغ خرید یکی از آثار گرانقیمت هنری در این حراج توسط فرزند او درصدد تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت او و خانواده‌اش بوده‌اند، خواستار آن شد که دادستانی کل کشور از باب تظلم خواهی به ماجرا وارد شده و از طریق اعلان عمومی خریدار یا خریداران این اثر هنری را به ملت شریف ایران معرفی کند.

پیش‌تر برخی افراد مدعی شده بودند که یکی از فرزندان این نماینده سابق مجلس تابلو آیدین آغداشلو را به قیمت 12 میلیارد تومان خریده است.

منبع: ایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • فرزندسرایدار
    0

    اخه قراره آن تابلورامن بخرم...!

  • بی اعتماد
    0

    حزب اعت---------------ماد مل----------------------------ی ! عجب حزبی وعجب ثروتی وعجب ملی( ببخشیدعجب ملتی)! مردم اعتمادکنیدبه این حزب!

  • علی
    0

    واقعا باید به این قیمت ها رسیدگی شود. .یک نقاشی که این همه هنرمند ونقاش داریم وحتی معلم های نقاشی بهتر از ان را می کشند ان هم از روی عکس یا الگویی کشیدن .که قیمت واقعی ان صد هزار تومان هم نیست چرا باید ۱۲ میلیارد فروش رود یا چند عدد خط کشیدن روی یک برگه زرد ۶۵۰ ملیون تومان .این چه هنری است کارگر ساده یک ماه زحمت می کشد سه ملیون حقوق نمی دهند به او .واقعا باید اثار قبل از حراج توسط کارشناس قیمت واقعی ان معلوم شود وقیمت های بالاتر نوعی فریب وکلاهبرداری به حساب بیاید جدا باید این کارها تحت کنترل باشد اگر نه باعث نوعی یاس در جامعه نسبت به کاروحقوق می شود.

  • محمد
    0

    دروغ نگو ابلیس!

  • ازاد
    0

    اگر اینها نبودند اصولگرایان مردم ایران را به چهل میخ می کشیدند

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      منظورتون کیا نبودن؟؟؟؟ همونایی که بابت یک تابلوی چرت ۱۲ملیارددددد میدن تاثروتی روکه معلوم نیست ازکجااوردن روبه رخ من وشمابکشن

  • محمود
    0

    شماتصورکنیداصولگرایان در انتخابات قبلی پیروزمی شدند چه بلایی سر ملت می آمد؟ میزان رای ملت است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها