استاندار اصفهان: فرمانداران برای احیای واحدهای تولیدی راکد اصفهان اقدام کنند

استاندار اصفهان از فرمانداران خواست واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را احصا و برای فعال‌سازی این واحدها تدبیر اصولی بیندیشند.

استاندار اصفهان: فرمانداران برای احیای واحدهای تولیدی راکد اصفهان اقدام کنند

عباس رضایی در جلسه وبینار با فرمانداران استان اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت مناسبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان دارد. باید شورای سرمایه‌گذاری شهرستان‌های استان اصفهان بیش از پیش فعال شوند.

وی افزود: واحدهای تملیکی توسط بانک‌ها تعیین تکلیف و نتیجه به استانداری ارجاع داده شود.

استاندار اصفهان با بیان این که ضرورت هماهنگی، همدلی، هم‌افزایی و وحدت در شرایط کنونی ضروری است، بیان کرد: باید فرمانداران ارتباط مستمر با روحانیون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشند و باید مسائل و مشکلات را در راستای اخلاق و حفظ حیثیت و حرمت‌ افراد برطرف کرد.

وی با اشاره به این که در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم، تصریح کرد: ایجاد نشاط، شادی و امید بیشتر میان مردم ضروری است.

رضایی گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، هماهنگی افکار عمومی و نظام اطلاع‌رسانی، حفظ آستانه تحمل، تاب‌آوری اجتماعی و دستاوردهای منطقه‌ای و بین‌المللی از اقدامات دولت در شرایط سخت کنونی است.

وی با بیان این که ایران در مورد مهار کرونا نسبت به دیگر کشورها موفق عمل کرده خاطرنشان کرد: تعداد افراد سالمند در استان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر است و از آن جایی که بیشترین مرگ و میر در مبتلایان به کرونا مربوط به سالمندان است اما اصفهان نسبت به میانگین کشوری به لحاظ فوتی و ابتلا تعداد کمتری را به خود اختصاص داده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: اگر نسبت به کرونا عادی انگاری صورت گیرد آمار نگران‌کننده‌ای را شاهد خواهیم بود در غیر این صورت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان این ویروس را مهار کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها