راه‌اندازی پلیس فتا در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از راه اندازی پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه اندازی پلیس فتا از این پس پرونده های مربوط به حوزه فضای مجازی در شهرستان رسیدگی شده و دیگر نیازی به مراجعه به استان نیست.

راه‌اندازی پلیس فتا در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری افزود: با توجه به گسترش روزافزون شبکه های فضای مجازی در کشور و به تبع آن در اسدآباد و مسائل و مشکلات این فضا، به علت نبود پلیس فتا در اسدآباد مردم به ناچار باید برای رسیدگی به پرونده های خود به استان مراجعه می کردند که برای تسهیل کار مردم و نظارت هر چه بهتر به شبکه های فضای مجازی و ایجاد امنیت و آرامش مردم با پیگیری استان و نیروی انتظامی شهرستان و همراهی شورای تأمین، پلیس فتای اسدآباد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال تجهیز پلیس فتای شهرستان هستیم و این مرکز فعلاً با حداقل امکانات در شهرستان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در آینده برای تقویت هر چه بیشتر پلیس فتای شهرستان اسدآباد اقدام خواهیم کرد.

یاری در ادامه از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی و خسارتی درون شهری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۷ درصد مجموع تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی درون شهری در سطح شهرستان طی مدت فوق کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: اهم اقدامات انجام شده در این مدت از جمله اصلاح نقاط حادثه خیز، آموزش گسترده قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حضور پررنگ همکاران در سطح معابر و محورها، همکاری خوب مردم و همراهی مسئولان در این بین مثال زنی بوده است.

یاری در پایان با بیان اینکه تصادفات جرحی در شهرستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته است، گفت: طی مدت فوق اعمال جرائم نیز در شهرستان با افزایش ۱۰درصدی و توقیف خودروهای مزاحم و متخلف با افزایش ۲۴ درصدی همراه بوده که این اقدامات به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از بروز تصادفات و خسارت های مالی و جانی بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها