معاون پرسپولیس جواب فکری را داد/ عکس

شکست استقلال در برابر سایپا موجب شد محمود فکری در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد پرسپولیس هم صحبت کند و از شیوه برنامه ریزی سازمان لیگ گلایه کند. 

معاون پرسپولیس جواب فکری را داد/ عکس

سرمربی تیم استقلال در بخشی از کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «بازی‌ها به خاطر تیم پرسپولیس عقب افتاد اما این تیم دیدارهایش را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. بین مسابقات این تیم یک هفته یا 6 روز فاصله است اما ما باید به فاصله پنج روز بازی کنیم .پس از دیدار با تراکتور فرصتی برای اجرای کارهای تاکتیکی در تمرینات نداشتیم و خود را برای این مسابقه آماده کنیم. نمی‌دانیم به چه کسی بنالیم اما باید با تمام مشکلات خود را در بالای جدئول حفظ کنیم.»

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس سریعا در صفحه شخصی اش به مصاحبه محمود فکری واکنش نشان داد و گفت: «پاسخ بازندگانی که در بردها و باخت ها در مورد پرسپولیس بزرگ صحبت می کنند، باشد برای بعد از بازی با آلومینیوم. فعلاً تمرکز روی مسا ئل مهم تری است.»

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر و بعد از حضور در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس نشان داده در جنگ رسانه ای کم نمی آورد و هیچ صحبتی به خصوص از تیم رقیب را در مورد تیم پرسپولیس بدون پاسخ نمی گذارد.

معاون پرسپولیس جواب فکری را داد/ عکس

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ahmad
    0

    آقای فکری اگر میگفتی زمین کج بود که باختیم بهتره تا بهانه پرسپولیس رو بگیری ، اگر شما در مسابقات آسیایی بودی حد اقل یک ماه استراحت میخواستی حتما

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      دمت گرم خخخخخ

  • مریم
    0

    باخت کردی سر پرسپولیس خالی میکنی خخخخ

  • ناشناس
    0

    آقای فکری اگر ده روز هم به تیم استراحت بدن و بعدشم ببازی بازم میگی دلیل باخت نداشتن بار فنی هست ؟ آقا چرا تو باخت های تیم همش میگی پرسپولیس مقصره چون بیشتر استراحت میکنه و یکبار شد به شعور مخاطب احترام بزاری و بگی اشتباهات سرمربی و اطرفیان تیم موجب افت بازی های استقلاله؟ والا داری مسخره می کنی چون پرسپولیس رفت بازی فینال میگفتین برنامه بازیها رو بهم ریختن برا تیم خاص ، بازی دربی گفتین تا پرسپولیس تموم بازیهاش نکنه ما بازی نمی کنیم ، قبل دربی گفتی چرا بازی دربی نزاشتین همون موقع پرسپولیس از فینال اومد!!!! تیمهای بزرگ مربی بزرگ میخوان و یعنی تا روزی که بخوای حاشیه هات بندازی بهدپرسپولیس نتایج بدتر از این میشه برات .

  • بچه شیراز
    0

    آقای فکری واقعا برای شما زشته تیمت با اشتباهات فنی میبازه میگی پرسپولیس فلان اصن گیریم به پرسپولیس نگاه ویژه بشه این که تیم تو میباززه ام تقصیر پرسپولیسه ؟یکم حرفه ای باش واقعا اینجاس که فرق امثال حمیدخان مطهری و فکری مشخص میشه

  • پرنیا
    0

    فکری خیلی خوبه بزارید تا ابد مربی استقلال باشه

  • پرسپولیسی
    0

    به سایپا باخته از پرسپولیس شاکیه!!!... کیسه بی منطق بود ولی نه دیگه اینقدر اینو از تو لپ لپ درش آوردن؟؟؟

  • محمد
    0

    جواب بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها