صادق زیباکلام در گفت‌و‌گو با شبکه من‌وتو:

میلیون ها ایرانی دوست داشتند ترامپ رأی بیاورد تا فشار را بیشتر کند!/ ویدئو


5 بهمن 1399 - 13:10
600d3cdfa7308_2021-01-24_12-54
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی در گفت‌و‌گو با شبکه من‌وتو اظهار داشت: واقعیتی تلخی است که میلیون ها ایرانی دوست داشتند ترامپ رأی بیاورد تا فشار را بر مسئولین بیشتر کند، بلکه تغییرات مثبتی در ایران رخ دهد.

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی در گفت‌و‌گو با شبکه من‌وتو اظهار داشت: واقعیتی تلخی است که میلیون ها ایرانی دوست داشتند ترامپ رأی بیاورد تا فشار را بر مسئولین بیشتر کند، بلکه تغییرات مثبتی در ایران رخ دهد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5 بهمن 1399 - 13:10

66

نظرات 73
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ی ط 0 0 پاسخ 1399/11/10 -11:00

ترامپ یه دیوانه به تمام معنا بود هست. دیوانه چو دیوانه را بیند خوشش آید. تمام کسانی که در تشیع جنازه سردار سلیمانی بود از ترامپ نفرت دارند .چندمیلیون ایران در تشیع جنازه سردار سلیمانی شرکت داشتند؟

ی ط 0 0 پاسخ 1399/11/10 -10:56

من شک دارم شما ایرانی باشید شما خود باخته هستید.

جواد جعفرزاده 2 2 پاسخ 1399/11/6 -17:05

کاملا درست گفته؛ باور ندارید نظرسنجی بزارید

قانع 2 2 پاسخ 1399/11/6 -13:12

زیباکلام و فائزه در اوهام و توهم بسر می برند آنها بعد از این همه به قول خودشان اهل سیاست چه عرض کنم سیاست بازی و سیاست زدگی به آن بگوهیم بهتر است نمی دانند و در ک نکردند که سگ زرد برادر شغال است برای مردم ایران چه فائده دارد که شغال رئیس جمهور آمریکا باشد و یا سگ فقط برای سیاسیون وابسته و وطن فروش فرق دارد و جنگ و لفاضی آنها برای حفظ قدرت و پست و مقام های خودشان هست و دیگر هیچ !!!

پخشش کن 2 2 پاسخ 1399/11/6 -12:37

عجب آدمیه ها!ما گفتیم سگ زرد برادر شغاله....نه اینکه ترامپ بیاد یا هرخری که بخواد اینجوری فشار بیاره سره مردم،بایدن یا ترامپ سیاست هاشون یکیه فقط‌ مدل اجراش فرق میکنه....ما کی گفتیم دوس داریم به هم وطن هامون فشار بیاد؟مگه ما مسوولین هستیم؟

ایرانی 1 3 پاسخ 1399/11/6 -10:48

تو منطقه هرجنگی هست یه طرفش ماییم پول نباشه حداقل مردم اونها راحت زندگی می کنند

مصطفی پور 1 0 پاسخ 1399/11/6 -10:31

اولا" این آقای زشت کلام غلط زیادی کرده که میگه میلیونها نفر وداره به مردم ایران توهین میکنه ثانیا" درست میگوید زیراکه در داخل کشور یه عده خائن و برده فکری آمریکا وچود دارند که حاضرند برای اهداف مادی ودنیوی شرف وارزشهای معنوی واعتقادات و ملیت خود را بدهند تاترامپ وآمریکای ترکریست به آنان لبخندی بزند

متفاوت 1399/11/6 -12:20

برادرگرامی موضوع حمایت یاطرفداری ازشخص خاصی نیست بلکه بیان واقعیتی است از حقیقتهای پنهان.حقیقت هم وقتی برملا میشود وبه واقعیت میرسد واقعا تلخ است.لطفا درک بفرمایید.

س 3 2 پاسخ 1399/11/6 -09:21

کسایی که دوست داشتن ترامپ باشه همون اشخاصی هستن که ضد نظام جمهوری اسلامی هستن و از تحریم بیشترین سود را بردن و دوست داشتن ترامپ مثلا حکومت ایران را عوض کند . شتر در خواب بیند پنبه دانه

مهاجر 4 2 پاسخ 1399/11/6 -02:18

اگر میلیونی هم در کار باشد، بیشترشون دلیلشون اسن بود که ترامپ تمام توان خودشو بکار برده بود، خط پایانش بود، دیگر چندان کاری بیشتری نمیتونست انجام بده ولی با امدن بایدن و افراد فاسد غربگرای داخل از بودن بایدن دوباره عوامفریبی خواهند کرد و اینبار بایدن با ترفندها و حیله های دیگری باوجود فاسدطلبهای داخل بیشتر به ایران ضربه خواهند زد

بهنام 10 1 پاسخ 1399/11/6 -01:25

سلام دوستان ....من یک حرف منطقی میزنم قضاوت با شما ....تحریم های الان بیشتر به مردم فشار آورده یا مسئولین؟این تحریم ها دقیقا معیشت مردمو هدف گرفته .....چرا آمریکا فرزندان مسئولان را در کشورش تحریم نمیکند جرا آنان را اخراج نمیکند و چرا پول آنان و سرمایه هایشان را در کشور خود و اروپا و کانادا بلوکه نمیکند....پس این ابلهانی مثل زیبا کلام (بخوانید زشت کلام) این ابتداییات را نمیدانند و برای مردم اظهار نظر میکنند...دم خروس تحریمهای آمریکا زده بیرون ....میبینید ...هیچکس در دنیا دلش برای مردم ایران ذره ای حتی نمیسوزد ....پس به رسانه های فارسی زبانشان هم اعتمادی نیست...حالا قضاوت با عقل شما.

ایرانی 7 4 پاسخ 1399/11/6 -00:14

واقعیت جامعه رو گفتن. یاد بگیریم که به هیچکس و نظرطاتش و تفکراتش توهین نکنیم.

دزفولی 7 5 پاسخ 1399/11/5 -23:22

خود زنی شاخ دم نداره

ناشناس 20 17 پاسخ 1399/11/5 -23:03

حرف حقه هر کی میگه نیست یا نمیفهمه یا منافعش در نفهمیدنه

شهرام 10 12 پاسخ 1399/11/5 -22:49

عموجان اول اینکه بین سگ زرد و شغال توفیری نیست دوما از کی تا حال جنابعالی جای مردم ایران شدی و از جانب ایشون حرف میزنی سوما هر حالتی پیش بیاد دیگه به شما و هم پالگیهایتان اعتمادی نیست

محمدی 11 8 پاسخ 1399/11/5 -22:21

اغلب حرفاش گیج کننده واحساسی ست اصلأ معلوم نیست به چه صراطیه گاه به نعل وگاهی به سندان می زنه ویه مشکلش هم اینکه فکر می‌کنه خیلی بیشتر از بقیه می دونه کاش مسوولیت دولتی داشت تا گندکاریهاش بیشتر رو میشد.

هب 1399/11/6 -12:23

نکشی مارو کارشناس

ناشناس 16 12 پاسخ 1399/11/5 -21:54

این ادعا را بر چه اساس می‌گویید؟ آخر رؤیاپردازی و توهم هم حدی دارد. بر فرض محال هم که این ادعای مضحک درست باشد الان که حتی برای این مردم فرضی که شما می‌گویید بهتر هم شده است؛ به‌زودی می‌بینید بایدن حتی داغ‌تر و تندتر از ترامپ است و همان سیاست‌های او را ادامه خواهد داد. اما آنچه شما نمی‌فهمید این است که هیچ‌گاه نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم عزتمندی که دارد سر جلوی این زورگویان خم نخواهد کرد. بفهمید که مذاکره بر سر توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای به‌معنای خلع سلاح ایران است؛ بعد از آن هم حمله نظامی و به خاک و خون کشیدن ایران! دستتان که خالی شود دشمن گستاخ می‌شود. آمریکا و اسرائیل هم دلشان به حال ایران و ایرانی نمی‌سوزد؛ نوکر می‌خواهند، نوکر! بسیار متأسفم که این حرف‌های سخیف و ادعاهای مضحک را بر زبان می‌رانید. حتی افرادی که فقط دلشان برای کشورشان بسوزد چنین پیشنهادی نمی‌دهند. یعنی با حساب دودوتا چهارتای دنیا هم هر طور حساب کنید به همین نتیجه می‌رسید. دیدید چگونه فشار حداکثری ترامپ شکست خورد؟ فشار هوشمند بایدن هم راه به جایی نخواهد برد. این را بفهمید! عبرت بگیرید از تاریخ، آقایـ(ان) «تاریخ‌دان»!

فراز 1399/11/5 -22:23

کدام پشتوانه مردمی .اگر بعضی پشتوانه مردمی داشتند جرات یک هم پرسی ساده را داشتند خودشان هم می دانند تنها چیزی که ندارند پشتوانه مردمی هست

ناشناس 1399/11/6 -09:43

@فراز،اولاً که پشتوانه مردمی وجود دارد و شما نمی‌دانید یا نمی‌خواهید بدانید! تشییع سردار سلیمانی تازه‌ترین و بزرگ‌ترین و محکم‌ترین گواه این مدعا است. اگر هم واقعاً ریزشی در بعضی جاها صورت گرفته است به‌خاطر اقدامات امثال بعضی‌ها است که هنوز از طناب پوسیده غرب آویزان مانده‌اند و نمی‌خواهند این اوضاع را درست کنند. مدیریت بی‌حال و اقدامات نادرست بعضی باعث این شرایط اقتصادی بد شده است. مردم از شرایط اقتصادی ناراضی‌اند؛ نه از اصل نظام و اهدافش. خودتان (منظورم همین جریانی است که نام بردم) کشور را به‌دست گرفته‌اید و همه چیز را - سهواً یا عمداً؛ هیچ قضاوتی نمی‌کنم - خراب کرده‌اید حالا می‌گویید مردم از جمهوری اسلامی ناراضی‌اند. نخیر! شرایط امروز کشور مطلقاً نتیجه اعتماد کاذب به آمریکا و کشورهای اروپایی است. اگر نمی‌خواهید اعتراف کنید حداقل سکوت کنید و بیش از این شرایط را پیچیده نکنید. چرا می‌خواهید از یک سوراخ دو بار گزیده شوید؟ عبرت بگیرید. خواهش می‌کنم منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح ندهید. عواقب ناگواری دارد؛ هم برای کشور و هم برای خودتان.

عباس 11 16 پاسخ 1399/11/5 -21:35

اقای زیبا کلام حرف حق زدند ما باید ببینیم چه اتفاقی می افتد در کشور...پس نباید توهین کرد که زیبا کلام چنین واضح نظریه مردم گفته...پس با هوشیاری کامل باید این دوره گذراند تا انقلاب دچار کوچکترین خدشه نشود ...بله بعضی خارج نشینان ورانت خواران در وسوسه مردم هستند ...مرحبا زیبا کلام حقیقت کتمان نکردی و ملت هوشیار بشوند

علي 20 11 پاسخ 1399/11/5 -20:54

واقعا درست ميگي همه نظر ها اين بود كه ترامپ انتخاب ميشه و فشار باعث تغيير روش حكومت ميشه

علي 1399/11/5 -22:12

مريم خانم خواهرم اوضاع نابسامان مملكت حاصل تفكريه كه سياست هاي كلي نظام رو هدايت ميكنه و چهل ساله كه راه بجايي نبرده و در هر دور عدم كارايي اين خط مشي را به رييس جمهور وقت نسبت داده اند.

حسین محمدی 1399/11/6 -08:50

پسچرا کاسبان تحریم برا انقلابیا میگین شما اصلاح طلبا خودتون به حق کاسبان تحریم وعامل اصلی بدبختی ملت بودین

ناشناس 30 13 پاسخ 1399/11/5 -20:02

حرف دل خیلی ها را گفتی امتحانش هم مجانیه یک رفراندوم ازاد بگذارن نتیجه معلوم میشه

مریم 1399/11/5 -20:54

رفراندوم که بذارن امثال تو و زیبا کلام شوتید. خخخخخخخخ مردم رو از چی میترسونید؟؟؟؟؟ مردم ایران اگر از نظر اقتصادی و رفاه اجتماعی اوضاع بهتری داشته باشند هیچوقت این نظام رو کنار نخو اهند گذاشت. 70 درصد اوضاع اقتصادی امروزونم گردن مسئولین بی کفایت و بیسوادانی مثل زیبا کلام الدنگه.

حسین محمدی 1399/11/6 -08:52

مریم خانوم حرف حق را گفتین درود بر شما

ناشناس 20 26 پاسخ 1399/11/5 -19:46

بیشرفتر وبی وجدانتره وضد ایرانی هستی تو. ناصادق زشت کلام وخدانشناس

ناشناس 1399/11/5 -20:12

آدم باش و مثل آدم حرف بزن

ناشناس 1399/11/5 -21:28

توادم باش ولیاقتت همون مردک کله زرد باتحریمهای فلج کننده اش. تا لهت کنه. خلایق هرچه لایق خخخخخخخخ

عباس 1399/11/5 -21:38

عجب ادبی تو داری ناشناس...خاک بر سر کسی که تو را عاقل جلوه بده تو فکر کنم مثل اهل کوفه باشی

سيدياسركرمي 18 21 پاسخ 1399/11/5 -19:30

وطن فروش بيچاره كه اندازه يه بچه ده ساله سواد نداري!

ایرانی 1399/11/5 -22:05

وطن!؟

همشهری 1399/11/5 -23:55

داداش معلومه خودت یکی از همونایی

شهروند۱ 14 3 پاسخ 1399/11/5 -19:30

دکتر فشار تحریم بر دوش ۹۸ درصد مردم بود ، کجا مسئولین اذیت شدن ، زوج جوانی که تازه میخوان تشکیل زندگی بدهند ،حداقل با ۳۰۰ میلیون پول باید وسایل اولیه زندگی را بخرند تازه مسکن هم که وا ویلا ، بازنشسته ای که باید زیر خط فقر زندگی کند ، کارگری که باید زیر زیر خط فقر زندگی کند ، کسانیکه که مریض داره اون هم از نوع بیماریهای خاص پول دارو را از کجا بیاره ووووو آیا مسئولین مملکت اینچنین مشکلاتی داشته یا دارن ، پس فقط فقیر فقیر تر

محمد 10 10 پاسخ 1399/11/5 -19:21

خوب اینا که قبل از انتخابات آمریکا هرروز میگفتن تندرو ها دوست دارن ترامپ بیاد حالا انگار دم خروسشون معلوم شد من به ایشون وفایزه خانم و اون میلیون نفر ادعایی میگم که بن سلمان و بن زاید و بنیامین هم دوست داشتن ترامپ بیاد همه هم به خاطر این بود که ایران فشار بیشتری روش بیاد تا شاید کوتاه بیاد ولی خب نشد قمار هم یه سرش باخته ترامپم فک نمیکرد روزگار این جور بذاره تو پاچش .امید که به هیچ بهانه ای وطن فروش نشویم .شاید عده ای وقتی ارتش متفقین ایران را زمان رضا خان اشغال کردند فک میکردند از شر یک دیکتاتور خلاص شدندوشادی کردند ولی وقتی ارتش متفقین سیلو های گندم وقوت لا یموت مردم رو مصادره ومیلییون ها نفر از گشنگی مردندتازه فهمیدند سگ ایرانی شرف داره به منجی های بیگانه

متفاوت 5 5 پاسخ 1399/11/5 -19:15

درپشت ضمیر بلاها نعمات و خیرهایی نهفته است که همه کس بدان اگاه نیست.ترامپ در زمان خودش حق بود اما کرونا جان مردم ایران را از دست ترامپ نجات داد.فعلا.

متفاوت 1399/11/5 -21:00

اونهایی که منفی میدهند چشم بصیرتشون از قضایای پشت روح و روان شکل گیری افکار انسانها کمه یا اصلا ندارند.کاری ندارم اقای زیبا کلام جزو کدام طیفه اما حرفش اگاهانه ودرسته.

کاربر ناشناس 20 21 پاسخ 1399/11/5 -18:44

خدا لعنت کند زیبا کلام را

ملول 1399/11/5 -21:10

خدا لعنت کنه ریا کار را

کاربر ناشناس 20 15 پاسخ 1399/11/5 -18:44

واقعا از این مملکت داری می خوری و بر علیه این مملکت خنجر می کشی

عباس 1399/11/5 -21:41

حقیقت عیب نیست...اون زمان عیبه که مردم درخواب زحمت کشی چند ساله انقلاب از دست بدهند ...لعنت بر استعمار انگلیس و امریکا و اسرایییل

کاربر ناشناس 18 15 پاسخ 1399/11/5 -18:43

لعنت خدا بر زیبا کلام

دادفر فتاحی 12 10 پاسخ 1399/11/5 -18:26

نمی دونم کجا درس خوندی استاد ترامپی تموم زوراش رو زده بود حالا این روباه مکار مثل اون سیاهه اوباما با پنبه سرت رو می بره.

مجید 14 12 پاسخ 1399/11/5 -18:05

یاد ان ژنرال اسپانیایی افتادم که می گفت با چهار ستون به شهر حمله می کنم وستون پنجمم هم از داخل شهر به مدافعان حمله خواهند کرد.

عليدوست 13 7 پاسخ 1399/11/5 -17:55

جناب زيبا كلام در واقع آرزوي قلبي خودش رو داره ميگه و از مردم خرج ميكنه . ايشون همون كسي هستند كه ميگفتند " از ته دل آرزوي شكست ايران در ميادين ورزشي را دارم " . متاسفانه ايشون با چند سال تحصيل در خارج شستشوي مغزي شدند و كمترين عرقي به مملكت خود ندارند .

ی ط 12 9 پاسخ 1399/11/5 -17:37

آقای زیباکلام شما از کجا فهمیدید میلیون نفر طرفدار ترامپ قاتل بودند شما خودت طرفدار ترامپ بودی توهم زدید.مردم زیرفشار تحریم های ناجوانمردانه آمریکا خسته شدند جزمرفعان بی درد. غرب زدهایی مثل شما یا منافق های ضد انقلاب طرفدار ترامپ بودند.

لد 7 11 پاسخ 1399/11/5 -17:18

مادرش باید پاسخگو باشد

ناشناس 15 3 پاسخ 1399/11/5 -16:58

اگر چنین باشه حتمأ دارودسته فائزه و وحانی هستند وخود شما چون ده هامیلیون ایرانی فقط به فکر هزینه های روزمره هستند

حسین محمدی 16 5 پاسخ 1399/11/5 -16:53

پس خودتون دارین میگین که شمکا صلاح طلبا هشت سال به مردم فشار می اوردین به دستور ترامپ بوده ....مرگ بر وطن فروش ومردم ازار

ناشناس 1399/11/5 -17:45

درود بر شما واقعا گل گفتی تحلیل شما آنقدر روشن و درست است که مثل روز روشن است آفرین واقعا که مرگ بر وطن فروش خود باخته

حسین محمدی 1399/11/6 -08:47

درود بر ناشناس به خدا این دولت روحانی اصلح طلبان وترامپ انگار برادرند

ملول 6 1 پاسخ 1399/11/5 -16:43

انچه که عیان است چه حاجت به بیان است :/

عبداللهي 20 11 پاسخ 1399/11/5 -16:35

اون ايرانيهايي كه جناب زيبا كلام ميگه اولا ميليونها نيستند و چند ده نفر بيشتر نيستند آنهم ايرانيهاي وطن فروشي كه در اپوزوسيون و در زمين دشمن دارند بازي ميكنند .

رامین 9 8 پاسخ 1399/11/5 -16:32

واقعا از جمله حرف های دقیقی که ایشون زد همین بود

ناشناس 16 9 پاسخ 1399/11/5 -16:29

حرف آقای زیبا کلام درسته چون مردم از عملکرد مسئولین بسیار ناراضی اند.

ناشناس 1399/11/5 -17:47

البته اصلاح طلبها یادتون باشه دفعه بعد به کی رای میدین و حواستون رو جمع کنید از یه سوراخ دوبار نیش نخورین

Man 17 15 پاسخ 1399/11/5 -16:22

این حرف آقای زیبا کلام واقعیت دارد حالا هر چه حاکمان ایران سرشان را می خواهند زیر برف کنند

مجید 16 17 پاسخ 1399/11/5 -16:14

از این افراد خودفروش ووطن فروش توی ایران کم نداریم بگزارید هرچه دل تنگشان میخواهد بگوید تنها همبستگی ملت ایران است که ایران را سرپا نگه داشته والا مثل افغانستان میبایست کشور بی دروپیکری باشد

رمضان سلطانی 20 16 پاسخ 1399/11/5 -15:49

اقای زیبا کلام خواهشندم از طرف میلیونها ایرانی نماینده نیستی سخن بگوی جای شما امریکا ست مهاجر ت کن

محمدی 19 15 پاسخ 1399/11/5 -15:35

خجالت نمی کشی از طرف مردم ایران صحبت می کنی کدام ایرانی باغیرت این آرزو را داشته که شما اوعا می کنین

محسن 14 11 پاسخ 1399/11/5 -15:30

و فراموش نکنید یکی از همین میلیون ها ایرانی که همچین علاقه تلخی داشتند همون خانمی هست که شما هفته پیش گفتید بهترین فرد برای ریاست جمهوری هست. خیر. ایشون با یه همچین تفکری از نظر من شایستگی نماینده شورای شهرش رو هم نداره آقای زیباکلام. چه برسه به ریاست جمهوری

علی 14 14 پاسخ 1399/11/5 -14:56

جناب روشنفکر اگر خیال می کنید با اومدن ترامپ و با فشار بر مسوولین تغییرات مثبتی در کشور ایجاد می شد سخت در اشتباهید چرا که ترامپ هدفش براندازی نظامی بود که حاصل دسترنج امثال مادر هرمزی بود که ۹نفر از فرزندانش را برای این انقلاب تقدیم کرد و در پرتو این امنیت هست که به خود اجازه می دهید بلندگوی سلطنت طلب هایی باشید که با بیش از سیصد شبکه ماهواره ای کمر همت به نابودی این کشور بسته اند و در رویای بازگشت رژیم پوسیده پهلوی بسر می برند .امروز کشور ما در مشکلات سوء مدیریت قربانی شده و نیاز به روشنفکرانی دارد که کمر همت برای آبادانی کشور و ایجاد خود باوری در جامعه ببندند والا از دور نشستن و لنگش کن دردی را دوا نمی کند و وای به جامعه ای که امثال شماها تربیت کننده نسلش باشد و از این جهت به خدا پناه می بریم

ر 1399/11/5 -16:17

انشای خوبی بود آفرین.40ساله مسئولین انشا میخونن و ما هم گوش میدیم.بیکاری و فقر و تحریم و جنگ هم مربوط به دشمن و روشنفکراست

آخرین ایرانی 7 2 پاسخ 1399/11/5 -14:51

نیست حالا بایدن تحریمها رو برداشت حرفا میزنی

محمد 12 17 پاسخ 1399/11/5 -14:44

از مسئولین محترم تقاصادارم ایشان رابازداشت کنید داره ادا خانم هاشمی را در میاره این ادم خیلی دریده شده باید بداند که مملکت بی حساب کتاب نیست اگر ی ادم خبره درتلویزیون با ایشان مصاحبه کنه به بی سوادی او پی خواهید برد یعنی چه این آقا چه کارست که هر روز چرت وپرت می بافه خواهشا ایشان راخفه کنید

عادل k 9 3 پاسخ 1399/11/5 -14:41

تا وقتی که سیاستهای اقتصادی این دولت که ضد مردم و تولید و به نفع رانت خواران و چهار در صدیهای خودی میباشد ادامه دارد هر چقدر تحریم باشد و هر ننه قمری در امریکا رییس جمهور و تحریم را بردارد یا نه هیچ تاثیری در وضعیت نخواهد داشت مشکل ما باید در داخل به فوریت حل شود. ....

فاطمه 7 4 پاسخ 1399/11/5 -14:35

الان این سه سالی که بود غیر از بدبختی چی نصیب مردم ایران کرد

محمد 12 17 پاسخ 1399/11/5 -13:39

این آقا درست نمی گوید حرفش بی اساس است

کاربر ناشناس 13 5 پاسخ 1399/11/5 -13:35

تمام فشار تصمیمات مسئولین بر روی مردم است اگر مردید با کل دنیا ستیز کنید بدون اسیب دیدن اقتصاد کشور و مردم اخر این چه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن است که دیگر مردم حتی نمیتوانند یک زندگی ساده و حداقلی را داشته باشند هر کسی هم که از این سیاست ها حمایت میکند معلومه شکمش سیر است یا این سیاستها سودی برایش دارد کمی به فکر مردم باشید

ناشناس 1399/11/5 -16:26

ببخشید . می خواستم مثبت رو علامت بزنم که اشتباها منفی رو زدم.

عبدالله 14 3 پاسخ 1399/11/5 -13:13

يكيش هم خودت بودي يادت رفته ؟