نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

گفتار و رفتار دولتمردان آمریکایی متناقض است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: تاریخ نشان داده که آمریکایی ها هیچ گاه به حقوق بشر و اصول بین الملل پایبند نبوده و همواره در رفتار و گفتار آنها تناقض وجود دارد.

گفتار و رفتار دولتمردان آمریکایی متناقض است

محمد حسن آصفری با اشاره به تاثیر تحریم های آمریکایی به ویژه در حوزه دارو و مواد غذایی بر سلامت مردم ایران، بیان کرد: آمریکایی ها گفتار و عمل دوگانه داشته و همواره در گفتار به یک نوع صحبت کرده و در عمل به شیوه دیگری عمل می کنند. همیشه در طول تاریخ شاهد بوده ایم که آمریکایی ها در سخنرانی ها به گونه ای خود را به ملت دنیا معرفی می کنند که گویا پایبند به اصول و توافقات بین المللی و حقوق بشر هستند اما در عمل رفتار های خشونت آمیزی علیه مردم دنیا دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: خشونت های آمریکایی ها چه با مردم خود آمریکا و چه با مردم سایر کشورها نشان می دهد که به هیچ وجه نه تنها به حقوق بشر پایبند نبوده بلکه برای صحبت های خودشان نیز ارزشی قائل نیستند. تحریم های ناجوانمردانه آمریکایی ها علیه مردم ایران و یا علیه ملت های دیگر و همچنین چراغ سبز آمریکایی ها برای حمله عربستان به مردم یمن یا ایجاد جریان داعش در منطقه همه نشان از تناقض بین رفتار و گفتار آمریکایی ها است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز ما بیش از یک میلیون نفر بیمار خاص در کشور داریم که نیاز آن ها به داروهایی است که در خارج تولید می شود اما آمریکا حاضر نیست اجازه ورود این داروها را داده تا مردم از آن استفاده کنند و این ظلم بزرگی از سوی آمریکایی ها است.

آصفری در پایان تاکید کرد: آمریکایی ها به حقوق بشر و اصول بین الملل پایبند نبوده و ما همواره شاهد تناقض در رفتار و گفتار دولتمردان آمریکایی بوده ایم. تنها چیزی که می تواند جلوی رفتارهای خصومت آمیز آمریکا را بگیرد تکیه بر توان داخلی است. ما هرچه توان داخلی خود را بالا ببریم، آمریکایی ها مجبور می شوند که رفتار خود را تغییر داده و از زورگویی به مردم ایران دست بردارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها