فرماندار گناباد:

بیش از هزار تُن کالای اساسی در گناباد توزیع شد

فرماندار گناباد از توزیع هزار و ۲۵۶ تُن کالای اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت، مرغ و تخم مرغ در این شهرستان از ابتدای امسال با هدف تنظیم بازار خبر داد.

بیش از هزار تُن کالای اساسی در گناباد توزیع شد

حامد قربانی در نشست آموزشی ناظران افتخاری و همیاران بازرسی گناباد افزود: افزایش نظارت با هدف تنظیم بازار و کاهش تبعات تورم به خصوص کالاهای اساسی مورد عنایت دولت و مسوولان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات توزیع کالا و به منظور افزایش عرضه و برای جلوگیری از سو استفاده برخی افراد سامانه جامع توزیع کالای اساسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اتحادیه خوار و بار در فروشگاههای منتخب گناباد طی امسال راه اندازی شده است و کد ملی خانوار، زمان و تاریخ توزیع کالا در سامانه ثبت می شود.

فرماندار گناباد گفت: استفاده از ظرفیتهای مردمی، بسیج، مدیران و معتمدان به صورت بازرس افتخاری برای نظارت بر بازار و کاهش مشکلات این بخش مهم است.

قربانی افزود: ۲۱ نفر ناظر افتخاری تاکنون در شهرستان گناباد انتخاب شده اند و این تعداد طی چند روز آینده به ۵۰ نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: این افراد به صورت غیر محسوس کار بازرسی، نظارت و کنترل قیمتها را در سطح مغازه ها به غیر از بازرسیهای دوره ای اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات گناباد بر عهده دارند.

از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها