توئیت جدید نماینده سبزوار در واکنش به جنجال سیلی زدنش به یک سرباز


6 بهمن 1399 - 09:11
600e538f53844_600e538f53847
نماینده سبزوار در توییتی به ماجرای سیلی زدنش به مأمور راهور پلیس واکنش نشان داد.

علی اصغر عنابستانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«بهش می‌گفتند؛ دیکتاتور، مرفه، پولدار! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی‌دی؟ تاکی سکوت؟ می‌گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! ‏دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده! شهید بهشتی.»

نماینده سبزوار در توییتی به ماجرای سیلی زدنش به مأمور راهور پلیس واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

600e538f53844_600e538f53847
6 بهمن 1399 - 09:11

علی اصغر عنابستانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«بهش می‌گفتند؛ دیکتاتور، مرفه، پولدار! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی‌دی؟ تاکی سکوت؟ می‌گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! ‏دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده! شهید بهشتی.»

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 43
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یکی از مردم 1 0 پاسخ 1399/11/7 -22:38

یزید و معاویه و ...هم مسلمان بودند هم نماز و قرآن میخوندن هم خودشونو نماینده خدا و جانشین پیامبر میدونستن و مشروع!!!!...این حرفها ( وتوییتها) دلیل مشروعیت تو و امثال تو و کارهاتون نیست!

عباس 3 0 پاسخ 1399/11/6 -20:58

مرگبر شرفت. نماینده چهار درصدی بی سواد

کاربر ناشناس 2 5 پاسخ 1399/11/6 -17:40

درود بر مجلس انقلابی

ناشناس 2 4 پاسخ 1399/11/6 -17:06

مجلس انقلابی ... نماینده انقلابی

بنده خدا 7 1 پاسخ 1399/11/6 -17:04

خجالت هم چیزی خوبیست خلافکار

علی اکبر یوسفی 3 0 پاسخ 1399/11/6 -16:04

اگر در ادوار گذشته با نمایندگانی که اقدامات مشابه انجام داده بودند مماشات نمی شد این نماینده ودیگران به خودشان اجازه نمیدادند چنین رفتاری داشته باشند . برای این قبیل نمایندگان که نام ملت را یدک می کشند متاسفم

رضا 5 0 پاسخ 1399/11/6 -15:28

آقای عنابستانی شما نماینده شهر سبزوار (شهر سربداران) هستید. مردم سبزوار خیلی مهربان، نجیب و مهماندوست هستن فقط باید عذر خواهی کنید و خلاص.

محمد 2 1 پاسخ 1399/11/6 -15:04

چه مقایسه ای؟؟؟؟اصلامقایسه منطقی نیست امام (ره):بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود. بهشتی مثل یک ملت بود برای ملت ما.

ناشناس 6 0 پاسخ 1399/11/6 -15:02

درحال حاضر دیکتاتور مرفه پولدار شما هستی شمایی که حوصله نداری مثل مردم عادی تو ترافیک گیر بیفتی ومیخوای از دست قانون دربری به خاطر همین میزنی تو صورت سرباز پسر کل پدرومادرای ایران مگر بچه های ما سراهیین که شما بهخودتون حق توهین به اونارو می دین

تال 6 0 پاسخ 1399/11/6 -15:02

شرم کن

فرشادآزاد 3 0 پاسخ 1399/11/6 -14:26

بنام خدا نماینده عزیز وقتی قانون قضایی کشور میگه هیچ کس حق اجرای قانون رونداره وقتی مالباخته ویاکسی که مورد تعدی ناموسی قرارگرفته وبرای دفاع ازناموسش هتاک روموردحمله قرار داده قوه قضایی برای هتاک دیه درنظرمیگیره وقتی مال باخته برای دفاع ازمالش بادزد درگیرمیشه قاضی برای دزدمجروح شده دیه صادرمیکنه چون میگه شمابایدبه قانون مراجعه میکردی وکاری نداره به مالباخته وکسی که موردتعدی قرارگرفته شماکه همیشه استثنا بودید در واکسن ودر دنا پلاس چه جورقوه قضایی اینجاساکت شده شماحق اجراقانون رانداشتیدو واضج ومبرهن است که دروغ می گوییدشماواین زورگوییهایتان باعث فاصله مردم ازنظام میشوید شایدالان بالابی گری وسواستفاده ازقانون بتوانیدراحت عبورکنیداماکدورتی که در دل جامعه ایجادکردید هرگزبرطرف نمیشود. وهرکس بخواهدمانع اجرای قانون درباره شماشود در عمل قبیحتان شریک است

محمد 8 0 پاسخ 1399/11/6 -14:23

یک جرم دیگه به جرایمت اضافه شد وآن مقایسه خودت باشهید مظلوم آیت الله بهشتی

خبر فوری 6 0 پاسخ 1399/11/6 -13:12

خدایا زودتر ما را بکش که مسئولین از دست مان راحت شوند.

متفاوت 1399/11/6 -18:31

خدا داره همین کار رومیکنه ، پس رای چی بایدن رو برترامپ پیروز کرد؟

سهراب رجبی خمسه 11 0 پاسخ 1399/11/6 -13:00

ای مارمولک

احمد 12 0 پاسخ 1399/11/6 -12:46

آقاي عنابستاني من از طرف سرباز و مردم از شما عذرخواهي مي كنم . شما به بزرگي خودتون ببخشيد . آخه مردم مگر نميدانيد بعضي از نماينده ها فقط نماينده شدند كه از ماشين و ساير امكانات مجلس و براي امور جاري خودشون استفاده كنند . بنده خدا ختما عجله داشته كه رفته توي مسير ويژه اتوبوس . حتما سيلي هم نبوده خواسته صورت سرباز رو نوازش كنه . خودش رو هم كه با شهيد بزرگوار بهشتي مقايسه كرده و گفته كه مثل شهيد عرزيز بهشتي مظلومه . عنابستاني جان روت رو برم .

داروغه 9 0 پاسخ 1399/11/6 -12:37

باز از خون شهیدان میخوای استفاده کنی ؟

یٌلچی لار 9 0 پاسخ 1399/11/6 -12:37

آقای رئیسی : رئیس محترم قوه قضائیه ، یکی ازمعصومین در صدر اسلام ، در جمعی فرمودند ، اگر حتی سهواً کسی از من ضربه ای ( شلاق ، شمشیرو ... ) خورده ، بیاید همین جا قصاص کند . مگه حکومت جمهوری اسلامی ، حکومت عدل حضرت علی ( ع ) نیست . پس سرباز را بیاورند در همین مجلس جمهوری اسلامی ، و دو تا یا هرچند تا سیلی ، بزنه تو گوش ، عنابستانی : همه چی حلَه >>> یاعلی

ناشناس 8 2 پاسخ 1399/11/6 -12:13

کار مجلس انقلابی از شروع کار تا بحال فقط گرفتن دنا پلاس بوده و حقوقهای کلان و سیلی زدن به مظلوم . علی برکت الله

ایرانی 9 1 پاسخ 1399/11/6 -12:10

از شهید بزرگوار مایه نگیر

ناشناس 8 0 پاسخ 1399/11/6 -11:54

من اونجا بودم دروغ میگه باو

بنده خدا 1399/11/6 -13:27

ماشالله زبل خانی هستی برای خودتا . اینجا اونجا همه جا . کار و زندگی نداری تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما همچین نماینده ای نمیخاییم 9 0 پاسخ 1399/11/6 -11:52

فیلم رو همه دیدن . آخه یه سرباز وظیفه مگر بیکاره یا عقلش خرابه که بخاد خودش رو با یک نماینده مجلس در بندازه دعوا درست کنه خودش رو بدبخت کنه بندازنش میرجاوه اضافه خدمت بخوره و .... !؟ همه اونجا دیدن که کتکش زدی . حت یاگر توهین هم کرده باشه نباید سیلی بزنه به جوون مردم آقآی نماینده اشولگرا . همه شاهد هستن که کتک زدی . چه حقی داشتی پلیس رو بزنی ؟! آآآآآآآآآآآقایون شواری نگهبان . گفتین تضمین و گارانتی نمیکنین . ما همچین نماینده ای نمیخاییم . رد صلاحیت باید بشه

بنده خدا 8 0 پاسخ 1399/11/6 -11:31

بازی با کلمات و .... کردن ملت همیشه ......... .

ناشناس 11 0 پاسخ 1399/11/6 -11:03

وظیفه ات را خوب انجام دادی ادبش کردی آیه قرآن را به کمک طلبیدی موفق شدی میدانی که سر خدا نمیتوانی کلاه بذاری شهامت داشته باش عذرخواهی کن

دانا 9 0 پاسخ 1399/11/6 -10:55

آقای عنابستانی،دفاع برای چی ؟شما سیلی زدی باید پاتک را کسی بزند که سیلی خورده .

علیرضا 9 0 پاسخ 1399/11/6 -10:55

مظلوم نمایی شروع شد

جواد 13 1 پاسخ 1399/11/6 -10:29

خب چه ربطی داره که این کارو کردی؟الان ماست مالی کردی؟ شهید بهشتی کجا و تو کجا . خودتو مقایسه کردی الان با شهید بهشتی؟ آی بیانیه میدم بیانیه میدم . همین بود که خودتو مقایسه کنی با بزرگان؟

استا جواد 13 2 پاسخ 1399/11/6 -10:12

یعنی چی?

دلباز 13 1 پاسخ 1399/11/6 -10:00

فکر کنم همون که برای ریسش متن نوشته برای ایشان هم نوشته، مهربانننننانه

محمد 1399/11/6 -12:37

اسمت را عوض کن و بگذار دلقک آلبانی . اگر یک نماینده یا چند نماینده خطایی کنند چه ربطی به تلفظ اشتباه قالیباف دارد ؟ معلومه ... بعضی ها خیلی سوخته . لیاقت شما روحانی و دار و دسته اش هستند و این ... که به کشور زدند ، مردم بدبخت بخاطر اشتباه طرفداران روحانی و رای دادن به او ، نان هم پیدا نمی‌کنند بخورند آنوقت تو دنبال مهربانانه و... هستی واقعا سطح شعور شما همین است ، انتخابات و دموکراسی یعنی همین که یک عده بیشعور برای همه تصمیم بگیرند . اینطور که شما دور گرفتید هم نیست باید با دوربینها و شاهدان واقعی ثابت شود ، بنده سرباز نیروی انتظامی بودم صرف نظر از زحمات عزیزان ، از این مزاحمت‌های کادر و سربازان برای مردم و جریمه های بیجا زیاد دیدم حتما شما هم دیدید ولی خودتان را به کوچه ... میزنید

علیرضا یونسی 22 0 پاسخ 1399/11/6 -09:58

بدلیل رعایت نکردن قانون و بی احترامی به مجری قانون (سرباز وظیفه) باید استعفا دهید . وظیفه شما همینه .

شهباز 17 1 پاسخ 1399/11/6 -09:55

باعرض سلام خدایی هرکارخلافی میکنی بددیگه قران نیارین وسط اقابیابگواشتباه کردم ازجایگاهم سواستفاده کردم منوببخشیدعلکی دیگه خودتوبه دردیوارنزن یعنی چون نماینده بودی هرخلافی می تونی بکنی پس این همه ادم که به تواعتمادکردن رای بهت دادن چی بروتوبرنامه زنده بگومن اشتباه کردم دست اون سربازهم ببوس تمامش کن یعنی خدایی بایدازکاربرکنارت کنن مردحساب نماینده یعنی الگویی مردم اون شهریعنی شماپذیرش اشتباه کردن خودتونداشتی وزدی توگوش سربازوطن یعنی زدی توگوش مردم ایران اگرمی گفتی من اشباه کردم به سربازجایگاه بهتری پیدامی کردی تودل مردم ولی غرورت بهت اجازه ندادباغرورکه پیش بری زمین می خوری این قانون طعبیت هستش

اکبر 24 1 پاسخ 1399/11/6 -09:52

حقش بود مردم یک کتک سیر تورا میزدند

رضا 23 1 پاسخ 1399/11/6 -09:48

این آقا تازه طلبکار هم هست واقعا چه روی دارید شما نماینده ارزشی

مسعود 21 2 پاسخ 1399/11/6 -09:44

ببینید که تا یه غلطی می کنند سریع گره میزنند به دین ..... مگه چی ازت کم میشه بیای یه عذرخواهی بکنی

علی 21 1 پاسخ 1399/11/6 -09:41

وقتی مجلس شده جای ی مشت بی کفایت بایدم پول ملت رو بخورند به ریش ملت بخندن سرباز و شاهدین و فیلم بردار رو بیارید جلو دوربین ۲۰.۳۰ بگن از اسرائیل پول گرفتن تا با آبرو دولت بازی کنند، کشتن فخری زاده رو بندازید گردنشون، اعدامشون کنید.

88-88 20 1 پاسخ 1399/11/6 -09:41

عجب آدم پورو و چموشی هست جای اینکه معذرت خواهی کنه!! شد بهشتی مگر بهشتی هم زیر گوشه کسی زده بوده که این جملات رو گفته؟اگر استعفا تو دست ندهد لکه ننگی برای مجلس انقلابی خواهد بود

عباسی 22 1 پاسخ 1399/11/6 -09:38

خجالت بکش . به جای عذر خواهی طلب کار هم هستی ؟ مرفه ، پولدار

سرباز 26 0 پاسخ 1399/11/6 -09:38

هر چی میکشیم از همون انگشتر و یقه بسته هست. چقدر این بشر پررو هست. از قرآن هم سوء استفاده میکنن.

ایرانی 4 2 پاسخ 1399/11/6 -09:35

بله بله،درست میفرمایید

پرستو 21 0 پاسخ 1399/11/6 -09:29

باز سواستفاده از دین! باز سواستفاده از شهید بهشتی! باز زده کردن مردم از دین ! باز زده کردن مردم از انقلاب و شهید بهشتی!

مهدی 22 0 پاسخ 1399/11/6 -09:28

حیف اسم بهشتی که وقتش برسه از حرفاش سواستفاده می کنین،، خودتو با بهشتی مقایسه نکن،،،، جانماز اب نکش

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks