سارقان حرفه‌ای کابل برق با هوشیاری پاکبان ورامینی دستگیر شدند

پاکبان وظیفه‌شناس ورامینی با هوشیاری و سرعت عمل باعث دستگیری باند حرفه‌ای سرقت سیم و کابل شبکه‌های برق در ورامین و جلوگیری از اعمال خاموشی ناشی از سرقت و هدر رفت بیت‌المال شد.

سارقان حرفه‌ای کابل برق با هوشیاری پاکبان ورامینی دستگیر شدند

پاکبانان از جمله افراد زحمتکش جامعه هستند که شبانه‌روز همواره برای ساختن محیطی زیبا و چشم‌نواز در سرما و گرما تلاش می‌کنند.

این قشر زحمتکش و قابل احترام اغلب با وجود حقوق ماهیانه ناچیز و مشکلات اقتصادی فداکاری‌های ارزشمندی از جمله نجات جان هموطنان، پیشگیری از وقوع حوادث، جلوگیری از خسارات مالی و جانی از خود به یادگار می‌گذارند.

در شهرستان ورامین هوشیاری پاکبان وظیفه‌شناس باعث شد سارقان اموال عمومی شناسایی و دستگیر شوند لذا از سوی اداره برق منطقه مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

مسلم حاجی مزدارانی با بیان این که پاکبان هوشیار باعث دستگیری باند سرقت سیم و کابل شبکه‌های برق منطقه شد اظهار داشت: پاکبان وظیفه‌شناس ورامینی مشغول خدمت در مجتمع ادارات ورامین بوده که متوجه سرقت کابل برق توسط سارقان حرفه‌ای می‌شود.

وی افزود: هوشیاری این پاکبان وظیفه‌شناس باعث شد تا جزئیات سرقت را به سرعت به نخستین مرکز پلیس منطقه اطلاع داده و ماموران پلیس را در جریان قرار می‌دهد.

رئیس منطقه برق ورامین در ادامه گفت: سرعت عمل در اطلاع‌رسانی سرقت همراه با واکنش سریع نیروی انتظامی موجب دستگیری این باند حرفه‌ای سرقت اموال عمومی شد.

مزدارانی در پایان خاطرنشان کرد: از آحاد مردم شریف شهرستان ورامین درخواست می‌کنیم در صورت بروز چنین وقایعی مراتب را به سرعت با شماره تماس‌های 121 و 110 در میان بگذارند تا ضمن جلوگیری از اعمال خاموشی ناشی از سرقت و هدر رفت بیت‌المال نیز جلوگیری به عمل آید.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها