جزئیاتی از قتل کارمند اداره گاز در تبریز/ رد هرگونه ارتباط قتل با شغل اداری مقتول

روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای به منظور جلوگیری از هرگونه گمانه زنی، تفسیر و استنباط های غیرواقعی در مورد خبر قتل یکی از کارمندان این شرکت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

جزئیاتی از قتل کارمند اداره گاز در تبریز/ رد هرگونه ارتباط قتل با شغل اداری مقتول

روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای به منظور جلوگیری از هرگونه گمانه زنی، تفسیر و استنباط های غیرواقعی در مورد "خبر قتل یکی از کارمندان این شرکت" که روز گذشته در چهارراه لاله تبریز با سلاح گرم به قتل رسید، به توضیح اطلاعات اولیه و در دسترس پرداخت.

در این اطلاعیه‌ آمده است:

مقتول ۳۷ ساله، متاهل و دارای ۲ فرزند، کارشناس مرد یکی از واحدهای ستادی شرکت گاز استان بوده که به صورت قراردادی در سازمان اشتغال داشته و براساس بررسی های اولیه، صبح روز حادثه بعد از خروج از منزل به سمت محل کار، در داخل خودروی شخصی و در نزدیکی منطقه مسکونی خود در خیابان لاله تبریز مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و بر اثر اصابت گلوله به قتل می رسد.

مطابق اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، پرونده مقدماتی در خصوص موضوع تشکیل و علت و انگیزه ماجرا در دست بررسی است و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان بلافاصله در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته که اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه این توضیحات، روابط عمومی شرکت گاز استان هرگونه فرضیه مبنی بر ارتباط قتل با شغل اداری و مسئولیت سازمانی مقتول را رد و از رسانه های خبری درخواست کرده اخبار مربوط به حادثه را صرفا از طریق منابع صاحب صلاحیت قانونی و معتبر پیگیری و دریافت کنند تا از انتشار اخبار ضد و نقیض و مبتنی بر گمانه‌زنی و جریحه دار شدن احساسات خانواده و بازماندگان داغدار آن مرحوم اجتناب شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بازنشسته
    0

    احتمالا ضارب می خواسته ببینه هفتیرش خوب کار می کنه یا نه .... اومده توی خیابان این بنده خدا را زده بعد که خیالش راحت شده رفته دنبال کارش.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها