فارنسی 0 - پورتو 1؛ پادشاهی طارمی در پرتغال

تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر حریفش به پیروزی رسید.

فارنسی 0 - پورتو 1؛ پادشاهی طارمی در پرتغال

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال از ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته تیم پورتو به مصاف تیم فارنسی رفت که این بازی با یک گل به سود پورتو تمام شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت، در دقیقه ۱۵ موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند و سه امتیاز مسابقه را به حساب پورتو واریز کند. طارمی در دقیقه ۷۶ تعویض شد.

پورتو با این برد ۳۵ امتیازی شد و جایگاهش در رده دوم جدول را حفظ کرد. اسپورتینگ لیسبون با یک بازی کمتر و ۳۶ امتیاز صدرنشین است.

فارنسی 0 - پورتو 1؛ پادشاهی طارمی در پرتغال

طارمی با این گل، تعداد گل‌های زده خود را در لیگ پرتغال به عدد ۷ افزایش داد. وی سه گل هم در جام حذفی به ثمر رسانده و در مجموع ۱۰ بار برای پورتو گلزنی کرده است.

در بازی پورتو با فارنسی، موضوع دیگری که به جز گلزنی مهدی طارمی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، درگیری «په‌په» مدافع سرشناس پورتو با «لوم» هافبک سنگالی این تیم بود. وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، په په و لوم با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت بازیکنان این موضوع تمام شد.

فارنسی 0 - پورتو 1؛ پادشاهی طارمی در پرتغال

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو هم در پایان بازی در نشست خبری درباره این درگیری، گفت: همه چیز حل شده و چیزی برای توضیح دادن وجود ندارد. این اتفاقات در فوتبال عادی است. دو بازیکن نظرات مختلفی دارند.»

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها