بررسی محبوب‌ترین قالب وردپرس

اگر بگوییم که یک کتاب توسط جلد آن مورد قضاوت قرار می گیرد، آیا می توان گفت که یک وب سایت با توجه به طراحی آن مورد قضاوت قرار می گیرد؟

بررسی محبوب‌ترین قالب وردپرس

طبق تحقیقاتی که توسط شرکت بازاریابی وب انجام شده است، 48٪ از افراد طراحی وب سایت را عامل شماره یک برای تصمیم گیری در مورد اعتبار یک کسب و کار می دانند. چه شما یک وبلاگ شخصی کوچک، یک وب سایت کسب‌وکار و یا یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، ، به یک طراحی وب جذاب، بصری و حرفه ای نیاز دارید. اولین چیزی که هنگام بازدید از یک وب سایت توجه شما را به خود جلب می کند چیست؟طراحی است ، نه؟ مطمئن باشید که طراحی زیبا، کسب و کار شما را به جذاب ترین شکل ممکن ارائه می دهد.

اهمیت انتخاب قالب مناسب وردپرس

وردپرس بنیان اصلی بیش از 33٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت است. تنوع وب سایت‌ها مربوط به انواع قالب­های وردپرس است. هزاران قالب متناسب با همه نیازها ازجمله نیازهای شخصی و شغلی خاص وجود دارد. شما می توانید از میان دسته های مختلف مانند قالبی برای وبلاگ ها ، تجارت الکترونیکی ، سرگرمی ، اخبار ، عکاسی ، وب سایت های نمونه کارها و بسیاری موارد دیگر انتخاب کنید. با انتخاب قالبی که به بهترین وجه با کسب و کار شما مطابقت داشته باشد ، می توانید حضوری بی نظیر و قدرتمند در اینترنت داشته باشید. با انتخاب یک قالب بصری و جذاب ، شما قادر خواهید بود پیام تجاری خود را به طور موثر منتقل کرده و در رقابت دوام بیاورید.

5 نکته مهم برای انتخاب بهترین قالب وردپرس

شما احتمالاً این سوال را از خود پرسیده اید که "از چه قالب وردپرسی استفاده کنم؟" با در نظر گرفتن این واقعیت که قالب­های بسیار زیادی در دسترس هستند، انتخاب یک قالب مناسب دشوار به نظر می­رسد. در بخش زیر ، ما مفیدترین نکات را ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند گزینه های خود را محدود کنید. نکات را دنبال کنید و کشف کنید که برای انتخاب بهترین قالب وردپرس به دنبال چه چیزی هستید.

1.یک قالب ساده و آسان انتخاب کنید

اولین تاثیر وب سایت، به عنوان لحظه ای حیاتی برای جلب توجه کاربران شناخته شده است. در کسری از ثانیه، به کاربر احساسی دست میدهد که به آن­ها کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا در همین وب سایت بمانند یا به جستجوی سایت های دیگر در اینترنت ادامه دهند.

حال ، بیایید به گذشته برگردیم و در مورد جمله معروف لئوناردو داوینچی فکر کنیم: " سادگی نهایت پیچیدگی است ". در بعضی موارد بهتر است که سادگی را به عنوان هدف نهایی تلقی کنیم. این مورد با تحقیقات ثابت شده است. طبق مطالعه ای که توسط گوگل انجام شده ، وب سایت هایی که "پیچیدگی بصری" دارند؛ از زیبایی کمتری نسبت به نمونه های وب سایت های ساده برخوردار هستند. بنابراین ، هر چه طراحی وب ساده تر باشد ، برای کاربران جذابیت بیشتری دارد. در حقیقت ، یک توضیح علمی در مورد این روند وجود دارد: به این دلیل است که وب سایت های ساده برای رمزگشایی ، ذخیره و پردازش اطلاعات برای چشم و مغز انسان کار سختی نیست.

2. اینکه آیا موضوع برای سفارشی سازی و استفاده آسان است را، بررسی کنید

هزاران قالب وجود دارد و بیشتر آنها شگفت انگیز به نظر می رسند. اما تصور کنید که شاید لازم باشد کمی آن را تغییر دهید؟ پس احتمالا بهتر باشد به دنبال قالب­های وردپرسی باشید که گزینه های متنوعی برای سفارشی سازی ارائه می دهند. بنابراین ، شما قادر خواهید بود به راحتی قالب را با توجه به تنظیمات خاص و نیازهای کسب و کار خود شخصی سازی کنید.

3. سازگاری با انواع مرورگر را در ذهن داشته باشید

هنگام انتخاب قالب وردپرس ، از سازگاری آن با مرورگرها اطمینان حاصل کنید. بررسی کنید که آیا قالب از همه مرورگرهای وب محبوب پشتیبانی می کند یا نه ، مطمئن شوید که قالب کاملاً کاربردی است. با جستجوی مقالاتی که برترین قالب­های وردپرس سازگار با مرورگر را لیست می کنند ، ممکن است چنین قالب­هایی را پیدا کنید. گزینه دیگر تست قالب­ها با استفاده از برخی از ابزارهای آزمایش سازگاری با مرورگر است.

4. قالب باید از تمام افزونه های محبوب پشتیبانی کند

در کار با وردپرس، هزاران افزونه مفید در دسترس است. و در برخی از مواقع ، احتمالاً متوجه خواهید شد که سایت شما به یک پلاگین خاص نیاز دارد. ممکن است ووکامرس باشد یا WPForms و یا صفحه ساز Elementor یا پلاگین محبوب دیگری باشد ، باید مطمئن شوید که قالب شما با آن کار خوبی خواهد کرد.

5- قالبی با قابلیت های متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید

پیدا کردن یک افزونه برای اضافه کردن برخی از قابلیت های اضافی ، احتمالاً آسان است ، اما آیا بهتر نیست که این قابلیت از قبل در خود قالب وجود داشته باشد؟ نصب و به روز نگه داشتن افزونه های بیش از حد ممکن است در برخی موارد منجر به مشکلات جدی شود. ممکن است باعث نقض امنیت در سایت شما، عملکرد نامناسب، سرعت پایین بارگذاری و غیره شود. به همین دلیل توصیه می شود از حداقل تعداد افزونه ها استفاده کنید، آنها را مرتباً به روز کنید، پلاگین­های غیرفعال را حذف کنید و پلاگین هایی را که توسط شرکت ها و توسعه دهندگان معتبر تولید شده اند نصب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم که اهمیت انتخاب قالب مناسب و 15 نکته برای داشتن انتخابی درست و اصولی را بررسی کنیم. اگر میخواهید قالب تهیه کنید حتما چند روز وقت و حوصله صرف کنید و یک قالب متناسب با کسب و کار و اهدافی که دارید؛ از منبع معتبر تهیه کنید.

قالب betheme

قالب چندمنظوره­ی Be پر امکانات ترین و محبوب ترین قالب وردپرس است که انعطاف پذیری بالایی دارد و با اکثر پلاگین های محبوب و پرکاربرد سازگاری کاملی دارد. قالب بی سریع و سبک است و ظاهری تمیز با خوانایی بالا و امنیت فوق العاده دارد. این قالب دارای تعداد بسیاری دمو است که به شما این امکان را می دهد براساس نیازهای خود از بین طرح های مختلف دمو با موضوعات مختلف، انتخاب کنید. بیش از 600 قالب آماده که تنها با یک کلیک نصب می شوند و در کمتر از 2دقیقه نصب آنها به طول می انجامد!!!

قالب بی به بهترین شکل ممکن کد نویسی شده است و برای موتور های جستجو کاملا بهینه است. بهترین حالت نمایش مخصوص هر مرورگر در Betheme قرار گرفته تا مخاطبانتان از دیدن سایت شما با هر مرورگری لذت ببرند. قالب وردپرس Betheme با آخرین تکنولوژی طراحی وب کد زده شده است؛ کد های سبک و اصولی. همچنین دارای یک پنل مدیریت قدرتمند کاملا قابل تنظیم است.

ایران بی مرجع قالب بی در ایران

وب سایت ایران بی قالب اورجینال Be را فارسی سازی و راست چین کرده است و دارای پشتیبانی مادام العمر به همراه افزونه های جانبی پرکاربرد و آموزش قالب بی تم است. همچنین قابلیت ضمانت استرداد وجه هم در این وب سایت فراهم شده است تا کاربران با اطمینان خاطر خرید را انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن نظریات مشتریان بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها