نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستان‌های بندرعباس ممنوع

فرماندار بندرعباس گفت: مردم عزیز شهرستان بندرعباس همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از دورهمی ها و حضور در تجمعات خودداری کنند.

نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستان‌های بندرعباس ممنوع

عزیز اله کناری جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: باید با جدیدت مصوبات ستاد کرونا پیگیری و انجام شود و اداراتی که در این امر کوتاهی کنند به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنان هلال احمر و آتش نشانی در سطح ساحل ، بازار و مکان های پرجمعیت شهر با سیستم صوتی رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمعات غیر ضروری را به مردم اطلاع رسانی کنند تا شاهد جمعیت کمتری در سطح شهر خصوصا محل های عمومی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که تاثیر مثبتی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا داشته است در حال انجام است و مرکز بهداشت نیز همکاری های مستمر خود را همچنان با این طرح داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید تصریح کرد: افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت شده است و بهداشت تشخص داده که باید در قرنطینه خانگی باشند در صورتی که از منزل خارج شوند و مشاهده شود افراد دیگری را آلوده کرده اند ضمن برخود قضایی جریمه نقدی خواهند شد.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستانها ممنوع است و شهرداری با کمک انتظامی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشد و همچنان ساحل سورو بسته خواهد ماند و جمع آوری معتادین متجاهر نیز الزامی است.

کناری در پایان بیان کرد: حوزه حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی نیز باید نظارت های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بر آنها صورت گیرد و درب ورودی کلیه اماکن عمومی ماسک وجود داشته باشد تا افرادی که فاقد ماسک هستند خریداری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها