دادستان فیروزکوه اعلام کرد:

تخریب ویلای غیرمجاز ۲ مقام مسئول در فیروزکوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت ۵ هزار متر مربع خبر داد.

تخریب ویلای غیرمجاز ۲ مقام مسئول در فیروزکوه

روابط عمومی دادگستری تهران اعلام کرد:

در حالی‌که قرار بود صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود، ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد، به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت‌هایی که در مسیر اجرای حکم قضایی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازی گردید.

رضایی اظهار کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و ۵ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تأکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • مرتضی
    0

    دورود بر شرف این دادستان

  • شهروند
    0

    هر وقت نام دو مسئول نوشتید انوقت میتوان گفت شو تبلیغاتی نیست

  • مهدی
    0

    کسی که پدرش لقمه حروم بهش داده همینه دیگه،،، شیر حروم و لقمه حروم میشن اینا،،،،

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا اسم انها را نمیبرید که رسوا شوند و مردم بدانند کدامیک از مسئولین هستند که خودشان قانون شکن وتصرف کننده هستند البته این مسئله در مملکت عادی است

  • طوفان شن
    0

    زنگ حساب شروع شده دستتون درد نکنه...

  • هموطن
    0

    همش شوآفه اگر راست میگن اسمشونم اعلام میکردند چون بهرحال مجرم بودند که قاضی همچین حکمی صادر کرده !!!! متهم نبودند که اسمشونو فاش نمیکنند پس مشخصه همش دروغه البته نه اینکه مسئولین ویلا ندارند دارند خوبشن دارند ولی کسی نیست باهاشون برخورد کنه چون اینا همشون با هم فامیلند و از قدیم گفتند فامیل شاید گوشت و پوست هم را بخورند ولی استخوان همو دور نمیندازن

  • وطن
    0

    چرا مقام مسعول باید قانون رازیر پا بگذارد بسازد که الان باید تخریب شود در حالی که مردم عادی اجازه ساختن سقفی برای زندگی ندارد طرف ویلا می سازد نابرابری تاکی

  • کاربر ناشناس
    0

    آفرین به آقای رئیسی و قوه قضائیه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آنهایی که منفی دادند احتمالا همان خانه خراب ها هستند

  • ناشناس
    0

    در سالگرد انقلاب خوبه یادی کنیم از شعارهای اون روزها، مه راجع به مستضعفین و قشر ضعیف و مستکبرین و...صحبت می شد.بعد از 30 سال کار کردن برای خرید یه خونه صد متری توش موندم این آقایون فقط تو فیروزکوه زمین پنج هزار متری رو ساختن ببین جاهای دیگه چی دارن؟

  • شهروند ایران
    0

    با سلام اول اینکه مسول محترم. از چه محلی یک همچنین سرمایه ای را کسب کرده که 5 هزار متر مربع. ویلا با بنای 500 الی 600 متری لوکس میسازد. دوم اینکه چرا. مسولان محترم مربوطه اینچنین. سرمایه ها. را از بین میبرند اجازه ساخت و ساز را می‌دهند. به هر نحوی که هست بعد. در ساز و کرنا. میکنند. که. فلان. ویلا را. تخریب کردن خب با تخریب. بنا باعث. از بین رفتن سرمایه ملی میشوید می‌توانید قانونی را وضع کنید. که این اموال. به نفع محرومیت ردایی صرف. شود

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بسیار درست گفتید . باید هم این دو نفر و هم آن مقامهای دولتی مربوطه که مجوزها را صادر کردند و اتفاقا از چند اداره مختلف مثل آب و برق و گاز و شهرداری یا وزارت مسکن و... هستند را محاکمه کنند تا درس عبرت برای دیگران شود . این نوع تخریب خوب است ولی سرمایه های کشور را هدر میدهد مسئولین میدانند برای هر کیلو سیمان و سرامیک و مصالح دیگر فقط صدها لیتر آب استفاده میشود و چقدر گاز و برق مصرف میشود ؟

  • هادی
    0

    چقدر صاحبان این املاک با نفوذ هستند که همه می ترسند به نام آنها اشاره کنند

  • اسمعیل
    0

    دو نفر از مسئولین سابق!!! مسئولین!!!

  • محمدرضا
    0

    اگه وجدان وشرف دارین اسم دو مسول رو بگین البته اگه بزدل وترسو نیستین و از میز خودتون نمی ترسین

  • تکراری
    0

    این خبر برای 3 ماه قبل هستیش . چن بار این خبر رو میزارین !؟!؟!؟!؟!؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تسویه حساب شخصی بوده .دلخوش به این مقدار نباشید.

  • ناشناس
    0

    قوه قضاییه بز دل این مسئولین نام ندارند حتمأ باید امثال عابدها داد بزنند یا دست در دست هم دارید

  • دلسوز
    0

    وقتی تخریب کرده اید یعنی مراحل قانونی و قضایی طی و نهایی شده است.پس تخلفی قطعی شده ولی شما جرات نمیکنید اسم متخلف را بنویسید.بعبارتی دارید از متخلف حمایت میکنید یا منت سرش میگذارید که ببین ما چقدر خوبیم.تو هم جای دیگه هوای مارو داشته باش !!!

  • بدون نام
    0

    اینا دارن ویلا میسازن جوانان ما با فقر وبدبختی دستوپنجه نرم میکنندبخدا اخر زمان شده

  • محمد
    0

    چندتای دیگه از این مسئولین هستند که جرات ندارید کاری بکنید ؟ به امید آن روز که دل و جراتتون بالا بره‌

  • ناشناس
    0

    ضمن تقدیر از این دستور دادستان محترم باید تمام کسانی که در ساختن این ویلاها نقش داشته اند را محاکمه و به اشد مجازات رساند تا دیگر هیچ حرامزاده ای با پول بیت المال هم چنین هزینه هایی نکند . خبر فوری محترم لطفا منعکس کن شاید کمی از عقده ای که نسبت به این وضعی که برایمان بوجود اورده اند کم شود.

    نظرات شما -
    • کریم
      0

      مطمئنی خود دادستان جای دیگر بطور غیر قانونی ویلا نساخته . در ایران امثال طبری ها ، اعضاء شورای ها و شهردار شهر، معاون شهردار تهران ،مرتضوی ، خاوری منصوری قاضی فراری ، برادر رییس جمهور ، رییس سازمان خصوصی سازی و صدها نفر دیگر که بجای ساختن ویلای غیر قانونی صد ها ملیارد دلار بالا کشیدند . واقعآ شعر خانه از پای بست ویران است ، خواجه (در این مورد دادستان ) در بند نقش ایوان است مصداق کار قوه قضاییه امروز ایران است .

  • بی طرف
    0

    میدونیدچیه؟ چند وقت دیگه انتخاباته! یعنی ما قانون رو اجرا میکنیم ! هرکی میخواد باشه! آررررررررره و گرنه اینهمه ویلا و ساخت وساز غیر قانونی! یعنی قانون اجازه داده از ابتدای استان گلستان در شرق دریای خزر تا انتهای استان گیلان در غرب دریای خزر زمین های کشاورزی و حاصلخیز رو که بهترین زمینهای کشور هستند رو تبدیل به ویلا کنند! کوه ها را بشکافند جنگلها را نابود کنند که ویلا بسازند! یعنی هزاران هزار ویلا در همین فیروزکوه علف حرز بوده وخود به خود از زمین سبز کرده اند. چند سالیه که برج ۱۸طبقه هتلی در ابتدای جاده اوشان به خاطر اینکه فاضلاب آن وارد رودخانه جاجرود میشه و آلودگی برای آب شرب تهران ایجاد میکنه خبرسازه بعد گفتند دادگاه رای داده ۳طبقه از آن کم بشه!!! سوال؟آیا فاضلاب ۱۸ طبقه زیاده واشکال داره و فاضلاب ۱۵ طبقه نه؟به غیر از لواسان ازابتدای جاده اوشان تا بالای شمشک همه ویلاها فاضلابشون میاد تو رودخانه جاجرود که آب شرب تهرانه !اشکالی نداره؟مسئولین عزیز بسه دیگه!!!!!!شما که هرکاری دلتون میخواد میکنین!!! دیگه این جنگولک بازی ها و دعواهای زرگری رو بزارین کنار! میایم رای میدیم! باتشکر فراوان ار سایت خبر فوری که حرف دل مردم رو پخش میکنه

  • الخلجی
    0

    آن مقامهای مسعول حتما اصلاح طلب بود ند

  • صفر ندری پری
    0

    سرحرفم با افرادی که می گویندچراگذاشتندبه سازند؟ آقای محترم .تاشما جرمی را مرتکب نشوید.کسی جلوتر به شما نمی تواند بگوید شما دزدیت.

  • ماکان
    0

    دم رئیسی گرم

  • سحاب
    0

    درود بر رئیسی

    نظرات شما -
    • متنفر ازین آدمهای فرصت طلب
      0

      اگه راست باشه که واقعا دم رییس و دارو دسته اش گرم ولی منکه بعید میدونم و حقیقتش فکر میکنم اینا همه ش جنگ زرگریه

  • سینا
    0

    کاش به رئیسی رای داده بودم اگه رئیس جمهور میشد وضع مملکت اینجوری نبود

  • آدمیزاد ساده
    0

    گرگ ها هر چیزی را در این دیار دریده اند . حال گاهی جهت فریب دیگران ، به همدیگر تیزی دندان نشان میدهند . مگه اینکه شنگول و منگول باشیم و گول بخوریم .

  • علی
    0

    باسلام.ممنون ازدادستان محترم که اعمال قانون کرده.اماچرااسم مسئولین رافاش نمی کندتامردم انهارابشناسندوعبرتی برای دیگرمسئولین کشورشود.چرا همیشه باحروف ن خ ی و...استفده میشه.ازاقای رئیسی وعوامل تحت امرقضایی تقاضاداریم اسامی متخلفین ومجرمین مسئولین راافشاکنندتاشایددست ازسرسرمایه ملی کهمال مردم بدبخت است بردارند؟!!!!

  • م ا م
    0

    بعنوان یک کارشناس عمران وقتی درمورد تخریب ساختمانی که با اونهمه هزینه ودانش فنی وصرف نیروی کارانسانی ومعماری های خاص خود که برگرفته ازنبوغ واستعداد وذکاوت ایران وایرانیست خبری میشنوم جگرم آتیش میگیره .چرا که مقدارمساحت وفضای صرف شده برای چنین ساختمانی درمقایسه بامساحت آن صرفا برای فضای سبز ویا کوهستانی ویا کویری رها شده که هزاران هکتار ازین گونه زمینهادر این مملکت داریم وهیچ برنامه وبهره برداری هم برایش نداریم اصلا قابل مقایسه نیست .من ضمن طرفداری ازحفظ محیط زسیت وصیانت از بعضی گونه های گیاهی ویاجانوری نادردر کشور عزیز ایران واحترام به قوانین وضوابط موضوعه اعتقاددارم ساختمان هرسازه ای هم که با خلاقیت وابتکار وسرمایه وکار نیروی ارزشمند انسانی ساخته میشودضمن اینکه درطول ساخت چقدر افرادوخانواده هایی را که مدیران وبرنامه ریزان کشور نتوانستند برایشان نا ن ومعیشتی فراهم کنندسرسفره نشانده ساخته وآماده بهره برداری میشودحکم به تخریب میدهند یک فاجعه میدانم که شاید بعدهادرتاریخ این سرزمین جزو کارنامه سیاه مسئولان تلقی شود چرا که بجای تخریب ساختمان باید مسئولین مجوزهای غیرقانونی مواخذه میشدند ویالااقل این گونه ساختمانها مصادره وسازنده وصادرکننده مجوز غیر قانونی جریمه سنگین شوند واینگونه ساختمانها بعنوان اموال دولتی موردبهره برداری قراربگیرند.

  • مردم
    0

    تصرف حریم رودخانه ؟ کل حریم رودخانه و دریا رو فروختید و ساخت و ساز کردن. فقط یک بار رفتم شمال تو کل مسیر 400 کیلومتری و کنار ساحل رودخونه یک متر جا واسه نشستن نبود.همش یا شده پولی یا شخصی. میخاستیم بریم کنار ساحل دریا رو ببینیم یک متر جا نبود. همه سواحل چه رودخونه چه دریا را فروختید بعد میگید تصرف رودخونه؟ جمع کنید این مسخره بازی رو. حتما این دوتا شتیل ندادن بهتون رفتید خراب کردید مگه کم داریم از این نمونه ها.

  • عدالت واقعی
    0

    جالبه دستگاه قضایی ۱۵ سال پیش سند مالکیت صادر می کند برای همین زمین مورد ادعا ، و در سند قید می کند که قانون توزیع عادلانه اب که همان حریم رودخانه است ، قید شده است، و دو سه دست می خرد و این نفر اخر که اسمش رو گذاشتن مسوول، می خرد با سند مالکیت و اداره اب می اید می گوید ۱۰۰۰ متر از ۵۰۰۰ متر حریم است و نامه می زند به ثبت که زیر مجموعه دستکاه قضاست ، ۱۰۰۰ متر بدون دادگاه و با یه نامه کسر می کنند و اینحا شرع و قانون چه می گوید که طرف رفته سند دستگاه قضا رو دیده و خریده، اینجا باید دستگاه قضا اول نیروی خودش و خودش رو محاکمه کند و جالبه کلا یه بنای ۶۰ متری داخل ۱۰۰۰ متر که از ۵۰۰۰ متر که الاچیق بوده ، تخریب شده و این اقای دادستان میاد جلوی خبرگزاری و تیتر می زند تخریب ۵۰۰۰ متر ویلا، و ..... اینا همش تبلیغات است مردم ای کاش حقیقت گفته شود و خدا جای حق نشسته است و جای تاسف انجاست که تعدادی از مردم هماهنگ میشن با این حرف های این دادستان که عاشق ژست گرفتن جلوی خبرگزاری است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها