معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری قشم:

گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل های ستاد ملی کرونا/ پلمب و لغو مجوز تا پایان فروردین ۱۴۰۰

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری قشم گفت: صنعت گردشگری در سایه احترام به پروتکل ها فعال خواهد بود، لذا کلیه تاسیسات گردشگری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تا پایان فروردین ماه لغو مجوز و پلمب خواهند شد.

گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل های ستاد ملی کرونا/ پلمب و لغو مجوز تا پایان فروردین ۱۴۰۰

مرتضی شیخ زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم هموطنان ما نیز با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا، به حقوق مردم جزیره قشم به عنوان میزبان احترام بگذارند.

وی ادامه داد: تیم های بازرسی در حوزه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همانند همیشه و سخت تر از گذشته وبه صورت منظم به نظارت از مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی مشغولند و این دستور صادر شده است تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از پروتکل های تصویب شده در ستاد ملی کرونای کشور، بدون درنظر گرفتن حجم متقاضیان، مراکز متخلف پلمب و تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اجازه فعالیت نخواهند داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: طبق هماهنگی انجام شده با ستادکرونا و مقام قضایی شهرستان قشم با گردشگرانی که در قالب گروه های بزرگ و فاقد امکانات لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در جزیره قشم و اماکن گردشگری تردد می کنند، برخورد قانونی می شود.

شیخ زاده تاکید کرد: سلامت ساکنان جزیره و میهمانان قشم اولویت نخست ما است و صمیمانه از گردشگران درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطره خوبی هم برای خود و هم برای میزبانان، برجای بگذارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها