افتتاح واحد تولیدی آب آشامیدنی با ۳۱۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در زاهدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از افتتاح واحد تولیدی آب آشامیدنی با ۳۱۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در زاهدان خبر داد.

افتتاح واحد تولیدی آب آشامیدنی با ۳۱۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در زاهدان

داود شهرکی در حاشیه آیین بهره‌برداری از کارخانه آب آشامیدنی در شهرک صنعتی زاهدان اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن صدور مجوزهای تاسیس جهت سرمایه‌گذاری خارجی را در دستور کار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس قوانین سرمایه‌گذاری خارجی، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از طریق سازمان حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی وزارت اقتصاد با ثبت شرکت با 100 درصد سهام و یا مشارکتی اقدام و جمهوری اسلامی ایران نیز این سرمایه گذاری‌ها را تضمین می‌کند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز به جهت تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در کوتاهترین زمان ممکن مجوزهای تاسیس را صادر و زمین لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار خواهد داد و در صورتی که طرحی قابلیت اجرا در شهرک را نداشته باشد این موضوع از طریق دفتر خدمات سرمایه‌گذاری بررسی می‌شود.

شهرکی گفت: واحد تولیدی آب آشامیدنی بسته‌بندی با عنوان "صنعت آب هیرمند" با سرمایه‌گذاری خارجی 310 هزار دلاری و ظرفیت تولید 35 هزار تن در سال در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار افغانستانی در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده که با ایجاد این طرح تولیدی زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر فراهم شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها