چرا باید برای خرید آنتی ویروس اقدام کنیم ؟

بسیاری از کاربران بر این باورند که نصب آنتی ویروس تاثیری در از بین بردن ویروس ندارد اما این تصور کاملا اشتباه است در ادامه با ما همراه باشید تا دلیل اینکه چرا باید برای خرید آنتی ویروس اقدام کنیم را به شما بگوییم.

چرا باید برای خرید آنتی ویروس اقدام کنیم ؟

آیا با رعایت تمامی نکات امنیتی و مراقبتی باز هم نیاز به خرید لایسنس نود 32 می باشد؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ببینید آیا خود را در حدی می بینید که بتوانید تمامی نکات امنیتی را رعایت کنید یا خیر آیا یک کاربر مبتی هستید یا یک کاربری که حرفه ای ویندوز استفاده می کنید!

دلایل زیادی وجود دارد که یک کاربر چه حرفه ای و چه مبتدی نیاز به یک نرم افزار امنیتی آنتی ویروس داشته باشد

برخی از این دلایل را می توان به وارد زیر اشاره کرد:

· حفاظت اطلاعات و داده ها در برابر فایل های مخرب

· جلوگیری از نفوذ هکر ها از طریق اینترنت

· جلوگیری از سرقت اطلاعات نظیر پسورد و کارت بانکی

· جلوگیری از ورود بد افزار ها و ویروس هایی که به سیستم عامل ضربه می زنند.

· ردیابی سارقین لپ تاپ توسط ضد سرقت آنتی ویروس

در صورتی که یک آنتی ویروس قوی در سیستم شما نصب نباشد همیشه و همه جا باید مراقب ورودی ها به سیستم خود مخصوصا فلش مموری ها باشید. از نصب نرم افزار هایی که نمی شنانسید از چه جایی و از کجا دانلود شده اند اجتناب کنید و همیشه باید هوشیار باشید.

در نظر داشته باشید آنتی ویروس ها مانع ورود ویروس یا ورود هکر به سیستم شما می شوند اما اگر به هر دلیلی ویروس وارد سیستم شما شد و پس از آن اقدام به نصب آنتی ویروس کنید ممکن است با اسکن کل سیستم باز هم اثرات آن بر روی ویندوز شما باقی بماند پس توصیه می کنیم قبل از این که ویروسی وارد سیستم شما شود یک آنتی ویروس قوی روی سیستم خود نصب کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که نباید توقع داشت با نصب آنتی ویروس دیگر هیچ ویروسی وارد سیستم نمی شود زیرا شما اگر بهترین آنتی ویروس را نصب کنید باز ممکن است آنتی ویروسی آن ویروس را شناسایی نکند در نتیجه سبب تخریب ویندوز شما شود.

اگر در سیستم آنتی ویروس فعال نداشته باشید باید از چه اقداماتی در ویندوز پرهیز کنیم؟

به زبان ساده اگر بخواهیم بگوییم تقریبا هیچ فایل اجرایی که قبلا اسکن نشده اند را نباید اجرا کنید مگر اینکه آن فایل اجرایی از سایت های معتبری نظیر مایکروسافت یا گوگل و... دانلود شده باشد. بسیاری از فایل های اجرایی و حتی فایل هایی با پسوند های داکیومنت، موزیک و ویدیو در صورتی که نمی دانید از کجا به دست شما رسیده است ممکن است آلوده به ویروس، تروجان و... باشد. علاوه بر این که فایل های اجرایی ناشناخته نباید باز شوند، باید در باز کردن وبسایت ها نیز دقت کافی کرد. زیرا برخی سایت ها خود عامل انتشاره ویروس و تروجان هستند. هرچند امروزه در هاستینگ های ارائه دهنده میزبانی وبسایت ها نظارت های بیشتری روی فایل ها توسط دیتا سنتر ها انجام می شود. و تا حد زیادی سایت های امروزی دیگر آلوده به ویروس یا بدافزار نخواهند بود.

خرید چه آنتی ویروسی بر روی ویندوز مناسب است؟

ما به شما خرید آنتی ویروس نود 32 را پیشنهاد می دهیم! این آنتی ویروس به دلیل ارزان بودن و همچنین سبک بودن آن در ایران طرفداران زیادی دارد بی تردید می توان گفت از هر ده سیستمی که دارای آنتی ویروس است حداقل 8 سیستم روی آن ها یکی از نرم افزار های شرکت ESET نصب شده است. نرم افزار های شرکت ESET به دلیل اینکه از منابع کمی از سیستم را شغال می کنند و همچنین نصب و دانلود نود 32 بسیار آسان است و فقط کافیست پس از خرید لایسنس نود 32 و وارد کردن آن بر روی نرم افزار با انتخاب چند دکمه Next مراحل نصب را به پایان برسایند سپس خود آنتی ویروس به صورت اتومات شروع به اسکن کل هارد سیستم شما می کند.

آیا نصب آنتی ویروس باعث کند شدن سیستم می شود؟

با قاطعیت باید گفت خیر! شاید در گذشته نچندان دور به دلیل اینکه منابع کامپیوتر ها بسیار محدود بودند شاید این تصور که آنتی ویروس ها باعث کند شدن سیستم می شود درست باشد. اما امروزه با گسترش علم و تکنولوژی و در راستای آن ارتقا بیش از پیش حافظه و پردازشگر با قاطعیت می توان گفت که نصب آنتی ویروس هیچ گونه کندی روی سیستم ایجاد نمی کند نصب آنتی ویروس منابع آن حتی کمتر از صفحه مرورگری که الان در حال خواندن این مقاله هستید را اشغال خواهد کرد.

حرف آخر:

در گذشته حجم ارسال اطلاعات بسیار محدود بود شما ده سال پیش را به خاطر بیاورید. سرعت دانلود اینرتنت شما چقدر بود؟ شاید برای دانلود یک فایل 100 مگا بایتی بیش از چند ساعت را باید منتظر دانلودش می ماندید. اما امروزه یک فایل 100 مگا بایتی را در کمتر از یک دقیقه با اینترنت عادی دانلود می کنید! هرچه قدر پهنای باند و فضای ذخیره سازی اطلاعات افزایش یابد از آن سو تعداد ویروس های جدید و تکثیر آن نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر ویروس تعداد افرادی که امروزه از اینترنت استفاده می کنند بسیار بیشتر از گذشته است. در نتیجه علاوه بر سرعت انتقال ویروس بیشتر خواهد شد، نفوذ هکر ها به سیستم نیز از سوی دیگر افزایش خواهد یافت.

امروزه در ویندوز های 10 مایکروسافت یک آنتی ویروس نسبتا خوب به نام Windows Defender بر روی محصولات خود معرفی کرده که استفاده از آن کاملا رایگان است. و به همراه خود ویندوز در سیستم ها به صورت اجباری نصب می شود. اما اگر میخواهید امنیت سیستم شما بیش از پیش حفظ شود نیازمند به خرید آنتی ویروس قوی هستید. ما به شما محصولات ESET را به دلیل ارزان بودن و در دسترس بودن آن معرفی کردیم محصولات ایست از تست های معبتر AV با امتیاز بالا 98 درصد را کسب کرده که در نوع خود کم نظیر می باشد.

شما اگر نمی دانید از چه سایتی برای خرید نود 32 اقدام کنید ما یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش لایسنس های نود 32 را به شما معرفی می کنیم.

سایت آی نود با بیش از 11 سال سابقه فعالیت از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه به یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی نرم افزار های ESET تبدیل شده است. این سایت به مشتریانی که برای اولین بار از سایت خرید می کنند کد تخفیف 10 تا 30 درصدی هدیه می دهد.

آدرس سایت: http://inod.site

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها