۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان گلستان توزیع شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سراسر استان توزیع شده است.

۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان گلستان توزیع شد

سردار علی ملک شاهکوهی در سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مؤمنانه، اظهار داشت: در دهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در گلستان 15 هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع می‌شود که همزمان با سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مؤمنانه است.

وی افزود: سپاه طی یک سالی که از شیوع کرونا گذشته در بخش‌های غربالگری، کمک به کادر درمانی، کمک به محرومان و غیره پای کار بوده است و البته رفته رفته خود درمانی برای مردم آغاز شد.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: تا کنون 300 هزار بسته معیشتی با کمک خیران و دستگاه‌ها در سراسر استان توزیع شده و پس از غربالگری هم کمک مؤمنانه ادامه دارد، همچنین تا پایان سال هم رزمایش خواهیم داشت که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به دیگر اقدامات در دوران کرونا، گفت: ضدعفونی مساجد، مدارس، اماکن مذهبی و معابر، توزیع 355 هزار لیتر مواد ضدعفونی و به کارگیری 12 هزار گروه جهادی با 64 هزار نفر از جمله اقدامات در دوران کرونا بوده است.

سردار ملک شاهکوهی افزود: تولید 980 هزار ماسک و گان با فعال سازی 703 کارگاه خیاطی، توزیع بیش از 300 هزار بسته معیشتی، 268 ست جهیزیه، 13 هزار بسته لوازم التحریر و 11 هزار عدد لباس ورزشی هم از دیگر اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه این رزمایشات در دنیا بی نظیر است و تدبیر مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: در محرومیت زدایی، سازندگی و بحران کرونا کنار مردم خوب و متدین استان هستیم و امیدواریم اندک خدمتی که انجام شد را خداوند قبول کند و تا پایان مأموریت در کنار مردم باشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها