زنان قدرتمند جهان عرب روی جلد مجله ووگ/ عکس

تصاویر زنانی از بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات رو جلد ووگ عربی رفت تا منتقل‌کننده پیامی باشد که آن را نیروی همبستگی نامیده‌اند.

زنان قدرتمند جهان عرب روی جلد مجله ووگ/ عکس

زنانی از خانواده‌های سلطنتی در کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج‌فارس که در این تصویر روی جلد تاریخی گرد هم آمده‌اند می‌خواهند پیامی از اتحاد، همبستگی، دوستی و خواهری منتقل کنند.

۶ زن در این تصویر دست‌هایشان را به هم رسانده‌اند تا چیزی به ما بگویند، آن چیزی که آن‌ها را به‌عنوان یک زن، نه عضوی از خانواده سلطنتی، به زنان دیگری در جهان عرب پیوند می‌دهد.

آن‌ها با جامه‌هایی سیاه و سپید، مو‌هایی رها یا پوشانده جلوی عکاس ظاهر شدند تا به گفته سردبیر ووگ عربی تصویری از زن عرب باشند با اعتمادبه‌نفس، مستقل و عامل تغییر.

مانوئل آرنو می‌گوید: این جلد برای ووگ عربی یک نقطه عطف است، زیرا در آن زنان فوق‌العاده برجسته از همه خانواده‌های حاکم کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج‌فارس حضور دارند. این‌ها زنانی هستند که من تحسینشان می‌کنم.

شاهزاده لامیا بنت ماجد آل سعود به ووگ عربی می‌گوید گاهی پیش‌آمده مردم بدون آنکه بدانند او هم یک شاهزاده سعودی است درباره زندگی مخفیانه شاهزاده خانم‌های سعودی داستان میگویند؛ اما واقعیت نه قفس طلای ۲۴ عیار است نه یک تجمل افسارگسیخته بدون داشتن آزادی انتخاب.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مهدی
    0

    پس جایگاه زن ایرانی کجاست .

  • عباس سالاریان
    0

    سمت راست پایین!تغییر جنسیت داد؟ولی ازون جنس نسبتا خوبان... :) دلمون خواست

  • ملول
    0

    اگر ایرانی بودن حرام میشد!!

  • بابک
    0

    آدم های شجاع و بزرگی هستند....می توانند مثل بقیه زنان ثروتمند اعراب سرشون تو کار خودشان باشد و عشق و حال خودشان را با پولهای تمام نشدنی در اروپا و آمریکا و...انجام بدهند و به فکر وضعیت خفقان و بدبختی و...مردم و بخصوص زنان در جوامع شأن نباشند... مثل حال و روز اکثر سلبریتی ها و یا وصل شدگان به پول و ثروت داخل کشور خودمان...دارند غرق می شوند در پول و ثروت باد آورده اما حاضر به احداث یک بیمارستان یا یک مدرسه یا اهدای تبلت و گوشی همراه به محرومان یا....نیستند....تیم و ظاهرمان آدم است اما بویی از انسانیت نبردیم...

  • حسین
    0

    جایگاه زن ایرانی خیلی بالاترازایناست زنانی که زهراگونه وزینب گونه باشن زنان ما راه زینبی ان واینا هند جگرخوار پس فرق است اززمین تا آسمان

    نظرات شما -
    • ...
      0

      بخواب بابا بسه توهم اه اه

    • عاطفه
      0

      «زنان بی عفت» سعودی!!

  • ....
    0

    الان با یک عکس شق القمر کردند.مشکلات زنان در کشورها عربی خیلی بیشتر از این یک عکسه.بعضی ها فکر می کننند در کشورها عربی وصعشان خوبه ولی اصلا اینجور نیست بالای نود درصد ثروت این کشورها تو جیب همین ادماست وخیلی از زنان این کشورها در فقر زندگی می کنند

    نظرات شما -
    • محم
      0

      شما لازم نکرده نظر بدی بهتره یه نگاه به ایران بکنی

  • ناشناس
    0

    چه مسخره ما، میلیونها از این بهترا داریم اینا حالا آدم شدن؟؟!!!

    نظرات شما -
    • محم
      0

      ایران همه عملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها