تست روانشناسی؛ زبان عشق/ شما چگونه محبت خود را به دیگران ابراز می‌کنید؟

برای شناخت بیشتر خودتان در ابراز محبت، تست روانشناسی زیر را انجام دهید.

تست روانشناسی؛ زبان عشق/ شما چگونه محبت خود را به دیگران ابراز می‌کنید؟

هرکس برای ابراز محبت خود به دیگران روشی خاص دارد که به گونه ای متفاوت این حس را منتقل می کند.یکی با وقت شناسی، دیگر از طریق کمک کردن یا شاید شخصی بوسیله جادوی کلمات عشق خود را به عزیزانش نشان دهد.دسته ای دیگر هم هستند که هدیه دادن را برای ابزار محبت خود انتخاب می کنند.

حال در این تست روانشناسی بگویید که اولین شکلی که در تصویر می‌بینید کدام است تا زبان عشق‌تان را مشخص کند.

ضعف پنهان شما در عشق چیست؟

مردی سرخ پوش

اگر اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را جلب کرد، مردی سرخ پوش بود، زبان عشق تان، وقت شناسی است. برای توضیح بهتر این مفهوم فرض کنید با یکی از عزیزان خود قرار ملاقات دارید. اگر سر موقع رسیدن به آن قرار برایتان اهمیت بسیاری داشته باشد، بنابراین زبان عشق شما وقت شناسی است و از این طریق علاقه خود را به دیگران نشان می دهید.

مردی که روی زانو نشسته است

اگر اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را جلب کرد ، آن مرد خم شده روی زانوهایش است، زبان عشق شما ا نجام خدمات یا فداکاری است. شما معمولا با انجام کار‌های شخص مورد علاقه و کمک کردن به او محبت خود را نشان می دهید.

چهره‌ای پنهان

اگر در تصویر مورد نظر متوجه چهره‌ای پنهان شده باشید، زبان عشق شما جادوی کلمات هستند و با جاری کردن واژه ها روی زبان خود قلب دیگران را تسخیر می کنید.

مردی در سایه

اگر مردی را در سایه دیدید، زبان عشق شما هدیه دادن است و متقابلا دریافت هدیه شما را بسیار خوشحال می کند. این راهی است که عشق و علاقه خود را به دیگران نشان می دهید و از طریق آن متوجه محبت دیگران به خودتان می شوید. فراموش نکنید که خرید حتی یک شاخه گل یا شکلات در این باره معجزه می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خیلی بیخود بود .وقتتون را صرف نکنید

  • هموطن
    0

    یا قاضی الحاجات!!!!!!!!!!!!!!!به قول مادر بزگ مرحومه ام به حق چیزهای ندیده و نشنیده!!!!!!!!!!!!!!! به قول نقی معمولی مگه داریم !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟

  • سروش
    0

    خوشم اومد مال من درست بود

  • ناشناس
    0

    چون بشر به درون هم نوعان خویش هیچ دست رسی ندارد ؛ حقیقت زبان عشق را در رفتار دراز مدت طرف مقابل خود تا حدودی که بستگی به نوع رفتار این طرف و به ثبات آن نزد او دارد می تواند کشف کند. افراد شناخته شده در زمینه ی رفتارهای عاشقانه باید بیشتر حسن نیت را با توکل به خدا جایگزین کشف حقیقت زبان عاشقانه در نظر داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها