انتشار نتایج اولیه افراد مجاز در آزمون استخدامی در پرتال وزارت کشور

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: اسامی داوطلبان مجاز در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور و در خصوص داوطلبان استانداری‌ها در پرتال هر یک از استانداری‌ها درج شده است.

انتشار نتایج اولیه افراد مجاز در آزمون استخدامی در پرتال وزارت کشور

روشن ضمیر ضمن تبریک به افراد مجاز اعلام کرد پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص انتشار نتایج آزمون کتبی و اعلام داوطلبین مجاز به منظور طی مراحل بعدی، اسامی افراد مذکور در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به آدرس www.moi.ir و در خصوص داوطلبان استانداریها در پرتال هریک از استانداری‌ها درج شده است.

روشن ضمیر افزود: کلیه افراد ذکر شده در نتایج، می بایست از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ از درب اصلی تالاروزارت کشور واقع میدان جهاد(فاطمی) ابتدای خیابان شهید گمنام، در محل تالار بزرگ کشور بر اساس تابلوهای راهنما به محل دریافت و رسیدگی به مدارک مراجعه نمایند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشورگفت : در این بخش از فرایند، ضمن اطلاع رسانی به مجموعه مشمول و ذینفعان، کلیه مدارک براساس مندرجات آگهی از داوطلبان دریافت خواهد گردید.سپس اعتبار سنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: نتایج بررسی مدارک به منظور امتیاز بندی جدید و اعلام چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه در سایت سازمان سنجش درج و ثبت خواهد شد.

روشن ضمیر خاطر نشان کرد: وزارت کشور دارای ۱۵۰۰ سهمیه استخدامی بود که تا کنون ۳۷۸۹ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجاز مرحله اول معرفی شدند.

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور تاکید کرد: کلیه داوطلبان حتماً به وب سایت وزارت کشور و استانداری‌ها به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها مراجعه مستمر داشته باشند و محل رسمی درج آگهی‌ها جهت اطلاع رسانی، وب سایتهای رسمی وزارت کشور و استانداری‌ها خواهد بود و مسولیت عدم پیگیری، بر عهده داوطلبان خواهد بود. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرایند استخدام خواهد بود.

روشن ضمیر اضافه کرد: چهار اقدام اصلی اطلاع رسانی، اخذ مدارک، اعتبار سنجی و ثبت اقدامات در سایت سازمان سنجش به عنوان محور گام اول است که بعد از اعلام قطعی نتایج از طرف سازمان سنجش فرآیند اعلام زمانبندی مصاحبه آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی بر مطالعه دقیق آگهی های مندرج در وب سایت وزارت کشور تاکید نمود و اشاره کرد، تمامی مندرجات وبسایتهای رسمی وزارتخانه و استانداری ها ملاک عمل خواهد بود لذا، دواطلبان قبل از مراجعه مندرجات انتشار یافته از مبادی مذکور را به دقت مطالعه کنند و به منظور صیانت از سلامت و رعایت پروتکلها از مراجعه چند باره و خارج از زمانبندی پرهیز کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها