جانشین سپاه نینوای گلستان:

برای برخورد با محتکران و اخلال‌گران بازار هیچ تعارفی نداریم

جانشین سپاه نینوای استان گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل بازار گفت: در برخورد با محتکران، گران‌فروشان و کسانی که در بازار اخلال ایجاد می‌کنند با هیچ کسی تعارف نداریم.

برای برخورد با محتکران و اخلال‌گران بازار هیچ تعارفی نداریم

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی در جلسه قرارگاه 17 ربیع‌الاول سپاه نینوا اظهار داشت: این قرارگاه با فرمان مستقیم امام خامنه‌ای تشکیل شده است و بنابراین کوچکترین خللی در روند پیشرفت برنامه‌ها و اقدامات قرارگاه پذیرفتنی نیست و ما موظفیم نظارت‌ها و بازرسی‌ها را به شکلی دقیق پیش ببریم.

وی با اشاره به آموزش نیروهای بسیجی برای نظارت بر بازار گفت: همکاری، هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه‌های مرتبط لازمه پیشبرد اقدامات قرارگاه 17 ربیع است تا به شکلی صحیح حرکت کنیم.

جانشین سپاه نینوای استان بیان داشت: باید از ظرفیت کاسبان امین و بسیجی اصناف برای تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی‌ها و احتکار بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم برای همین در برخورد با محتکران، گرانفروشان و اختلال‌گران بازار با هیچکس تعارف نداریم و با کسی که معیشت مردم را نشانه گرفته قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر بازار پای کار آمده و لازم است همه ارگان‌ها با تعامل و سعه صدر بتوانند در این جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه بوجود آورده است، مشکلات بازار و کمبود اقلام معیشتی مردم را برطرف کنند.

وی گفت: عملکرد قرارگاه 17 ربیع در حوزه مدیریت بر شبکه توزیع اقلام ضروری و به تعادل رساندن آن کاملا مشهود است هرچند مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما با تعامل و استفاده از همه ظرفیت‌ها قابل حل خواهد بود.

جانشین سپاه نینوای استان افزود: این قرارگاه در عرصه نظارت بر انبارهای ورودی و خروجی کالاها، سامانه بازارگاه و کمک اثربخش به شبکه بازرسان بازار و همچنین ایجاد آرامش در بازار نقش موثری دارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها