کشف ۵۰۰ تن نخود وارداتی قاچاق

بازرسان اداره صمت شهرستان صحنه ۵۰۰ تن نخود وارداتی قاچاق را کشف کردند

کشف ۵۰۰ تن نخود وارداتی قاچاق

یاسر فرامرزی، سرپرست اداره صمت شهرستان صحنه با اعلام این خبرگفت: با تلاش کشف ۵۰۰ تن نخود وارداتی قاچاق بازرسان اداره صمت این شهرستان، در پی بازدید و بازرسی مستمر از انبار‌ها همچنین رصد سامانه جامع انبارها، میزان ۵۰۰ تن نخود وارداتی به ارزش ریالی یک‌صد میلیارد ریال، مربوط به یکی از انبار‌های این شهرستان کشف و پرونده قاچاق کالا، جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی شهرستان صحنه ارجاع شد.

فرامرزی با توجه به حساسیت بالای موضوع سامانه جامع انبار‌ها گفت: مالکان محترم تمامی انبار‌های سطح شهرستان لازم است که ثبت رسید و حواله کالای واردشده به انبار که مرتبط با نوع فعالیت خود می‌باشد را به‌طور منظم در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: رصد، پایش و کنترل مستمر فعالیت انبار‌ها و سردخانه‌های استان در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان قرار دارد و صحت اطلاعات به‌طور مداوم رصد و نظارت می‌شود؛ در صورت شناسایی هرگونه تخلف با متخلفان و محتکران برابر با قانون به‌شدت برخورد می‌شود.

شهر صَحنه‌ مرکز شهرستان صحنه‌ است که‌ در شرق استان کرمانشاه قرار دارد.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عباسی
    0

    پانصد تن یعنی بار پنجاه کامیون ، خب اینها که باکولبر نیامده ایا گمرگ ونیروی انتظامی نباید پاسخ دهند که این محموله های عظیم قاچاق چگونه وارد کشور می شود ؟ ایا الان که شرکت های ال جی وسامسونگ ۳ ساله ازکشور رفته اند چطور کالاهایشان چون ساید ولباسشویی وظرفشویی و... به وفور در همه بازارهای ایران وجود دار د ؟ ایا این همه ساید سنگین با کولبرواردکشور شده است ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها