جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا:

هشدار پلیس به عربده‌کش‌ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا) گفت: مقابله با اراذل و اوباش و افرادی که با عربده کشی موجب وحشت مردم می شوند، بخشی از کار نیروی انتظامی است که با جدیت و به صورت مقتدرانه در حال انجام است.

هشدار پلیس به عربده‌کش‌ها

سردار سرتیپ قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع اصحاب رسانه افزود: اقدامات انجام شده در راستای مقابله با اراذل و اوباش به نحوی بود که بسیاری از این افراد درس گرفته اند و دیگر به سمت اقدامات رذل نمی روند و مردم نیز از اقدامات انجام شده نیروی انتظامی در این زمینه رضایت دارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار مهربانی با مردم و مدیریت اجتماعی توام با مهربانی و عطوفت، با اراذل به صورت مقتدرانه برخورد جدی و قانونی دارد.

جانشین فرمانده ناجا اظهارداشت: اینکه برخی افراد ندانسته اظهارنظرهایی می کنند، مانعی برای کار نیروی انتظامی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش نیست و این نیرو به صورت مقتدرانه وظایف ذاتی خود را دنبال می کند.

سردار سرتیپ رضایی تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در زمانی به صحنه برسد که اراذل و اوباش قمه و قداره در دست دارند، مکلف است کاری را انجام دهد که قمه و قداره از دست او بیفتد و اگر زمانی به صحنه برسد که تسلیم شده است، باید برخورد مناسب دیگر را انجام دهد.

وی با تاکید بر این مطلب که ماموران نیروی انتظامی تکیه گاه آرامش مردم و جامعه هستند، اظهارداشت: ترحم بر اراذل و اوباش جفا بر جامعه است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رزمنده هشت سال جنگ دفاع مقدس
    0

    با عرض سلام به نیروی انتظامی خدا پشت و پناه شما باشد نسبت به اذل و اوباش ها بی رحم باشید مانند خودشان بر خورد گنید کاری کنید که جرات بلند کردن سرشان در جامعه نداشته باشند قوه قضاییه هم باید برای چنین افرادی حکم سنگین بدون عفو صادر کند و کار در ازدو گاه های اجباری مجبورشان کنند تا جرات ارتکاب جرم نداشتن باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها