مدیرکل اداره استاندارد استان یزد:

بیش از ۲۰۰ پروانه استاندارد در یزد صادر و تمدید شد

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۶ مجوز و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تمدید شد.

بیش از ۲۰۰ پروانه استاندارد در یزد صادر و تمدید شد

محمدرضا زارع‌ بنادکوکی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 206 مجوز و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تمدید شد اظهار داشت: در مدت اخیر 115 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر شده است، ضمن این که 33 مورد صدور مجوز استاندارد را در گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان یزد شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و لزوم پایش مهلت و تاریخ اعتبار پروانه‌های صادره از سوی این اداره کل، تعداد 58 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی پس از انقضاء اعتبار قانونی سه ساله تمدید شد.

مدیرکل اداره استاندارد یزد تصریح کرد: در این مدت 64 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی باطل شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان ابطال پروانه‌ها به حدود یک چهارم کاهش یافته است که این موضوع نشانگر پایش بیشتر استاندارد یزد و اهتمام مضاعف تولیدکنندگان به اجرای استاندارد است.

زارع گفت: از ابتدای امسال تاکنون، شش فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری هم تعلیق شد که پس از احراز شرایط قانونی و برآورده کردن انتظارات اداره کل استاندارد استان یزد، از سه پروانه رفع تعلیق شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها