موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی: تنظيم كنندگان بيانيه راهپيمايى ٢٢ بهمن عذرخواهی کنند

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به کم توجهی به نام و یاد امام راحل در بیانیه پایانی راهپیمایی 22 بهمن امسال اعتراض کرد.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی: تنظيم كنندگان بيانيه راهپيمايى ٢٢ بهمن عذرخواهی کنند

متن بیانیه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بدین شرح است:

یوم الله بیست و دوم بهمن، همه ساله یادآور پیروزی انقلاب تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی، به رهبری مقتدا و رهبر بی بدیل خویش،امام خمینی ره و بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های آن راحل سفر کرده و احیاء نام و یاد ایشان است.

چنانچه بر پایه ی همین سنت گرانسنگ،هر ساله رهبر معظم انقلاب،سران محترم قوا و اقشار و اصناف گوناگون برای تجدید این پیمان الهی، به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مشرف شده و با ایشان بر سر ادامه ی راه نورانی انقلاب تجدید عهد و میثاق می کنند.

بدیهی ست در چنین رخداد بزرگی که محور وحدت ملی و فرصتی برای تقویت پایه های مردمی انقلاب و مجالی برای بازخوانی اصول و ارکان سیاست های کلی حاکم بر کشور است، کم توجهی صورت گرفته در بیانیه پایانی راهپیمایی امسال، به نام و یاد امام و تذکار بر تجدید پیمان با آرمان های ایشان، خطایی ست که حتی در صورت سهو، قابل اغماض نبوده و مستوجب ارایه توضیح و نیز عذرخواهی تنظیم کنندگان آن، از علاقمندان به امام ره و انقلاب بویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران است.

در پایان لازم است همه ی مسئولان و سیاست‌گذاران کشور را به رجوع همواره به تأکیدات پی در پی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بر زنده نگاه داشتن و احیاء نام، یاد و اندیشه امام راحل ره توصیه کرده و خطر فاصله گرفتن از این فرمایشات را گوشزد نماییم

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

منبع: جماران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • حامد
    0

    این همه امام و مکتب او را تحریف کردند صدایتان درنیامد. چون دوستانتان بودند.

  • عباس
    0

    این بیانیه چون افراد نامعتبر نوشتند اعتبار ملی ندارد.

  • شهروند
    0

    این موسسه میلیاردها از بیت المال بودجه میگیره برا همین بیانیه و امثالهم .خوشبحال نوادگان

  • سعید
    0

    مردم دارند ازگرسنگی وفقر می میرند واین نادان ها وکاسبان نان خوربه اسم نشرآثارامام خمینی دنبال حاشیه های صدمن یه غازوایرادهای بنی اسرائیلی می گردند؛ای کاش منش ورفتارآنهامثل امام خمینی بودولی افسوس که تنهااسم امام خمینی رابه یدک میکشندنه منش ورفتاراورا!

  • دولت بی تدبیر
    0

    اینا دیگه کی اند!به جای اینکه ازبیانیه وقطعنامه 22بهمن حمایت کنند به دنبال ایرادگرفتن و تفرقه انداختن هستند؛واقعا باید تاسف خورد.

  • محمد
    0

    عملکرد خود این موسسه مورد سوال است وباید به خاطر کم کاری و تحریف چهره واقعی امام خمینی وتبدیل کردن این موسسه به جولانگاه اشرافیت سیاسی و اقتصادی از مردم عذرخواهی کند

  • سید
    0

    به به چه عجب بعد هشت سال دم انتخابات شد و آقایون پیداشون شد سلام علیکم وقت بخیر خوش آمدید بفرمایید بفرمائید اون بالا کله مملکت بشینید این پایین برای شما بد است....

  • سعیدمهور
    0

    مردم دیگه صبرشون سر اومده فقط منتظره یه جرقه هستن این مردم هستند که معلوم میکنند کی باشه کی نباشه یادتون نره

  • محند
    0

    این بهانه ها برای مشتی دلار است

  • ناشناس
    0

    به خدا اگه خود امام هم الان زنده بود این اتش به اختیارها براش حرمتی قایل نبودند

  • کاظمی
    0

    نگران نباشیم و دنبال چالش نگردیم که; انقلاب اسلامی ایران شناسنامه اش به نام امام خمینی است! بی نام او هویتی ندارد !

  • محم
    0

    این انقلاب به نام امام شناخته می شود و توقع بیجایی هست که بگوییم نام امام بیان نشده به هرکودکی هم بگوییم می داند که دهه فجر به نام امام هست سرودها.شعارها.تصاویر همه موید این نکته هست چرا الکی بزرگش می کنید شما که در آن موسسه هستید بگویید به مردم بیلان کارتون چه بوده در این دهه؟

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      چی میگی اقا خود امام گفت این انقلاب پابرهنه ها است اما ب کام یه عده فرصت طالب که پای پابرهنه هارا دارند لگد میکنند وباپول مردم کاخ نشین شدن

  • .
    0

    بیانیه هایی که مردم هیچ نقشی در تهیه ان ندارند و یک عده ای سر از خود یه مطالبی که موافق میل انها باشد را تهیه و به نام مردم اعلام می کنند.هیچ ارزش و اعتباری ندارند.شما هم ناراحت نباشید چون کسی به این متن های از پیش نوشته شده اهمیتی نمی دهد.

  • جمعه
    0

    مگر آقای لطفی و آقای احمد جنتی مسئول هماهنگی و تبلیغات نیستند.اینها که تجربه نیم قرن بیانه صادر کردن هستند.

  • عاشق انقلاب و خمینی کبیر ره
    0

    امام قدس سره الشریف از طبقه اشراف و لیبرال های غربزده متنفر بودند و بزرگترین چالش زندگی آن بزرگوار همین بوده است. دفتر جماران آیا در راه امام ره با این دو عامل جنگیده یا از آنان حمایت کرده و حمایت گرفته است.. مردم چشم و گوش و درک و فهم دارند و دوستدران واقعی امام ره را تشخیص می دهند و از اشراف و لیبرالهای غربزده که در صدد تحریف انقلاب هستند بیزارند..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها