پایان مسابقات تنیس جام حذفی با معرفی تیم قهرمان

دوازدهمین دوره رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان با قهرمانی نماینده تهران پایان یافت.

پایان مسابقات تنیس جام حذفی با معرفی تیم قهرمان

آخرین روز رقابت‌های تنیس جام حذفی در مجموعه ورزشی المپیک‌ کیش برگزار شد.

در آخرین روز مسابقات که با حضور سید عبدالحمید معاون فرهنگی و‌ توسعه وزارت ورزش و‌جوانان و داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان برگزار شد تیم‌های آکادمی تنیس احمدوند و توسعه امین دارو برگزار شد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی، هاضم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند با نتیجه (1-6 و 1-6 ) مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

در دومین بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف به مصاف معین محمدی رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید.

در بخش دو‌نفره نیز تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با ترکیب امیر حسین بادی و هاضم نو به مصاف تیم توسعه امین دارو تهران با ترکیب حمید رضا نداف و‌ امید سوری رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید .

دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها به مدت 9 ساعت به طول انجامید و در نهایت تیم توسعه امین دارو موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور ( جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ 11 بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ امروز با انجام دیدار نهایی به پایان می‌رسد.

در این دوره از مسابقات 183 تیم از استان های آذربایجا‌ن شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران ، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان ، گیلان، مازندران ، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها