تمرینات جنگی "غیرمنتظره" نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که

تمرینات جنگی "غیرمنتظره" نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

این ارتش با اشاره به آغاز این تمرین غافلگیرانه در مرزهای شمالی برای نیروی هوایی خود، اعلام کرد: احتمالا در طول اجرای تمرینات آموزشی که تا چهارشنبه ادامه خواهند داشت، صدای انفجارهایی در شمال اراضی اشغالی شنیده خواهند شد و ساکنان این مناطق شاهد افزایش پروازها خواهند بود.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: در این تمرینات سناریوهای جنگی در جبهه شمالی شبیه‌سازی می‌شوند و تمامی نیروها در ماموریت‌های اصلی نیروی هوایی شامل حفظ برتری هوایی، حفاظت از آسمان "اسرائیل"، حمله و جمع‌آوری اطلاعات مورد آزمون قرار خواهند گرفت.

رژیم صهیونیستی تنها چند ساعت پس از آنکه سوریه از دفع حملات جنگنده‌های اسرائیلی توسط پدافند هوایی این کشور خبر داد، برگزاری این تمرینات را اعلام کرد.

ارتش سوریه صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور حمله اسرائیل در آسمان دمشق را دفع کرد.

رسانه‌های سوریه از ارائه جزئیات بیشتر درباره اهدافی که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بمباران کرده، خودداری کردند.

ارتش سوریه در ادامه بیانیه خود گزارش داد: چند فروند هواپیمای نظامی اسرائیل برای حمله به اهدافی در اطراف دمشق، بر فراز ارتفاعات جولان به پرواز درآمدند.

این ارتش بدون اشاره به اینکه آیا این حمله کشته و یا زخمی در پی داشته یا نه، تنها اعلام کرد: پدافندهای هوایی سوریه بیشتر راکت‌ها را سرنگون کردند و به مقابله با حملات راکتی اسرائیل در آسمان دمشق ادامه می‌دهند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی افزایش یافته است. اما بدانند: غلطی کنند به تیر غیب گرفتار خواهند شد. آنها نمی‌دانند ما از کجا خواهیم زد و چنان صاعقه بر سرشان فرود خواهیم آمد. بازی با آتش جنگ دست و پایشان را خواهد سوزاند. وراجی اگر از حد بگذرد دیگر مقبول نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها