سناتور جمهوریخواه آمریکایی:

عروس ترامپ بزرگترین برنده استیضاح اوست

سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت، لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ بیشترین سود را از محاکمه مربوط به دومین استیضاح این رئیس جمهور سابق آمریکا در روزهای اخیر برده است.

عروس ترامپ بزرگترین برنده استیضاح اوست

دومین استیضاح دونالد ترامپ روز ۱۳ فوریه با تبرئه این رئیس جمهور سابق آمریکا از اتهام تحریک به شورش در ساختمان کنگره به پایان رسید.

لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مصاحبه‌ای به فاکس نیوز گفت: بزرگترین برنده کل این محاکمه مربوط به استیضاح لارا ترامپ است.

او گفت: دوست عزیز من ریچارد بور که دوستش دارم و خیلی وقت است که با او دوستم، تقریبا لارا ترامپ را گزینه قطعی برای جانشینی خودش در کرسی سنا از کارولینای شمالی در صورتی که او کاندیدا شود، کرده است و من هم مطمئنا از او حمایت خواهم کرد زیرا او نماینده آینده حزب جمهوریخواه است.

لارا ترامپ همسر اریک ترامپ، دومین پسر رئیس جمهور سابق آمریکا است که بر اساس گزارش ها در حال بررسی کاندیداتوری برای کرسی مجلس سنا از ایالت زادگاهش کارولینای شمالی است. بر اساس یک نظرسنجی BUSR/UNLV Lee Business School از جمهوریخواهان و مستقلهای متمایل به جمهوریخواهان در کارولینای شمالی، لارا ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان برای انتخابات ۲۰۲۲ سنا در کارولینای شمالی پیشتاز است.او با برتری ۲۳-۲۴ درصدی از پت مک کروری، فرماندار سابق جلوتر است.

ریچارد بور در جریان محاکمه مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رای به محکومیت او از بابت اتهام تحریک به شورش داد. بور روز شنبه گفت: مدارک در خصوص اینکه دونالد ترامپ از بابت اتهام تحریک به شورش علیه یک شاخه برابر از دولت گناهکار است قاطع هستند و این اتهام در سطح جرایم و تخلفات عالی است، بنا براین من رای به محکومیت دادم.

سوزان کالینز از ایالت مینه، بیل کسیدی از ایالت لوئیزیانا، پت تومی از ایالت پنسیلوانیا، میت رامنی از ایالت یوتا و چند تن دیگر جزو سناتورهای جمهوریخواهی بودند که از محکومیت ترامپ در این محاکمه حمایت کردند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها