راهنمای خرید پوشک بچه و بزرگسال

هنگام خرید پوشک بچه و پوشک بزرگسالان ممکن است با تعداد بیشماری برند و مدل های مختلف رو به رو شویم. این محصولات به طور عمده به دو دسته ی شورتی و چسبی طبقه بندی می شوند و بدون شک سبب راحتی و آسان شدن زندگی ما شده اند.

راهنمای خرید پوشک بچه و بزرگسال

هر کودک از بدو تولد چیزی حدود 3000 تا 6000 پوشک مورد استفاده قرار می دهد و جز جدا ناپذیری زندگی او تا 2 یا 3 سالگی خواهد بود. پوشینه های بزرگسالان جهت حفظ نظافت و بهداشت شخصی افرادی که از بی اختیاری در دفع ادرار و مدفوع رنج می برند مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات نیز در انواع مختلف برای خانم ها و آقایان بیمار و دارای مشکلات حرکتی تولید و روانه ی بازار شده اند. برای انتخاب هر یک از آنها باید یک سری ویژگی ها و فاکتورهای مهم را برای جلوگیری از ایجاد عوارض جبران ناپذیر بر کودکان و بیماران مد نظر قرار داد. ما در این مقاله به بیان یک راهنمای جامع برای خرید پوشک برای تمامی سنین پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

· فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در خرید پوشک بچه ی مناسب

در اینجا به اختصار به بیان فاکتورهای خرید پوشک بچه خواهیم پرداخت.

1. جاذب بالای رطوبت باشد

قدرت جذب رطوبت و عدم نشتی از مهمترین فاکتورهایی است که والدین به آن توجه می کنند. هر چقدر توانایی جذب و مکش پوشک بالاتر باشد، به مدت طولانی تری کودک شما را خشک نگه می دارد. پوشک های خشک ضمن حفظ راحتی و سلامتی کودک، سبب صرفه جویی در هزینه های خرید آن نیز خواهد شد.

2. دارای کانال های عبور دهنده ی هوا باشد

کانالهای عبور دهنده ی هوای هر پوشک استانداردی، گرما و رطوبت را از ناحیه ی تناسلی کودک دور کرده و از رشد باکتری و قارچ جلوگیری می کند. با تبادل هوای تمیز شاهد تحریکات و حساسیت های پوستی نبوده و از ایجاد عفونتهای ادراری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

3. سایزبندی متناسب با رشد بدن کودک داشته باشد

کودکان از بدو تولد و در ماههای مختلف رشد خود، دارای وزن و سایز متفاوتی می باشند. در انتخاب محصول مناسب، سازگاری سایز آن با دور کمر کودک مهمترین مورد خواهد بود. بهتر است هنگام خرید جدول تطابق وزن و سایز کودک را از بسته بندی محصول مطالعه نمایید

4. متناسب با ساختار فیزیولوژی بدن کودک باشد

پوشکها نباید مانع حرکت راحت کودک شوند و در نواحی ران و ناحیه تناسلی کودک ایجاد فشار نمایند. پوشک های غیر استاندارد، به دلیل سفتی و بد شکل بودن، سبب انحراف در پاها و فشار به عصب حرکتی کودک و استخوان بندی او خواهند شد.

5. دارای جنس نرم و الیاف پنبه ای باشد

الیاف نرم و پنبه ای و از جنس کتان طبیعی، فاقد مواد شمیایی و مصنوعی می باشد و سبب التهاب، آلرژی های پوستی و حساسیت در کودک نمی شود. سوختگی پای کودک و ایجاد جوش های قرمز ریز از علائم محصولاتی با جنس پلاستیکی و الیاف مصنوعی می باشند.

6. عاری از عطر و رنگهای مصنوعی باشد

محصولات دارای عطر و رنگ های متنوع، ممکن است سبب ایجاد حساسیت و آلرژی های خطرناک شوند. بهتر است پوشک هایی با طرح ها و رنگ های ساده تر و از برند های معتبر استفاده گردد.

7. قیمت مناسب و ایده آل داشته باشد

قیمت نیز از فاکتورهای اساسی است که تاثیر به سزایی در انتخاب محصول مناسب خواهد گذاشت. برند های خارجی معمولا به دلیل کیفیت بهتر و مواد اولیه ی مرغوب دارای قیمت بالاتری خواهند بود.

فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در خرید پوشک بزرگسالان

1. سایز مناسب و استاندارد

سایز این نوع پوشک ها با توجه به دور کمر بیمار از Small تا X Large (کوچک تا خیلی بزرگ) متغیر است. انتخاب محصولی متناسب با دور کمر فرد سبب فیت شدن در تن، ایجاد راحتی در حرکت و جلوگیری از نشتی خواهد شد. در انتخاب محصول، باید سبک حرکتی و زندگی فرد را در نطر گرفت و بر طبق آن اقدام به خرید انواع پوشک بزرگسال شورتی یا چسبی نمود.

2. نشان گر تعویض

نشانگرهای رطوبت تعبیه شده در پوشک های بزرگسالان استفاده از آن را به ویژه در بیماران دارای مشکلات حرکتی راحت تر نموده اند. این نشانگر ها زمان تعویض دقیق پوشک را بیان نموده و مانع سوزش و عرق سوز شدن پوست وی خواهند شد.

3. دارای لایه های قوی جاذب رطوبت باشند

محصولی مناسب است که حداکثر ایمنی و خشکی را برای مصرف کننده فراهم آورد. لایه های داخلی جاذب و لایه های بازدارنده در قسمت های ران مانع از نشتی و نم دادن رطوبت خواهند شد. به ویژه زمانی که فرد در حال حرکت و فعالیتهای بدنی می باشد.

4. دارای الیافی با بافت نرم و ضد حساسیت

بافت نرم و فاقد مواد حساسیت زا، پوست را تحریک نکرده و سبب واکنش های آلرژیک نمی شود. به همین دلیل بهتر است از پوشک هایی که لایه های پشتی آنها قابلیت تبادل هوا و تنفس پوستی دارد استفاده شود. همچنین محصولاتی با برند معتبر با بافت خاص خود و فناوری حبس بو، مانع پخش بوی بد، ایجاد صدا هنگام حرکت و اذیت شدن بیمار می شوند.

5. قیمت مناسب و ایده آل

به مانند پوشک های کودکان، قیمت نیز جز اولویت های مهم در خرید پوشینه های بزرگسالان می باشد. محصولات دارای کیفیت بالا، برند خارجی و معتبر، قدرت جذب بالا دارای قیمت بالاتری خواهند بود.

سخن پایانی

ما برای خرید بهترین انواع پوشک بچه و پوشک بزرگسالان با کیفیت و قیمت مناسب و در سایزهای مختلف، فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه برای برآورده کردن رسالت خود که همانا ارج نهادن به نیازهای مشتری و احترام به انتخاب او می باشد؛ تمامی محصولات خود را از کشور تولید کننده، بدون واسطه و با قیمت ایده آل وارد می نماید. این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ضمانت بازگشت کالا می باشد. کافیست به سایت www.zzzagros.com مراجعه نمایید؛ تا محصولات مورد نیاز خود را با مطالعه ی ویژگی ها و گرفتن مشاوره انتخاب نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • زز زاگرس
    0

    ممنون از خبر فوری برای درج این مقاله مفید و جامع. با خوندن این مقاله میتونین خرید بهتری از پوشک بزرگسال و بچگانه داشته باشین

  • الهام
    0

    بنظرم واسه خرید پوشک بزرگسال باید بیشتر توجه داشته باشین چون سن بالاتره. مفید و کامل بود ممنون از مقاله تون

  • کرمانی
    0

    برای پدربزرگم دنبال پوشینه خوب و با کیفیت بودم. ممنون از مقاله خوبتون. حتما به سایت زز زاگرس سر می زنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها