رئیس کل دادگستری استان فارس:

شهردار سابق صدرا به ۶ سال حبس محکوم شد

رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده‌های جرائم ارتکابی مربوط به دوران تصدی مسئولیت به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

شهردار سابق صدرا به ۶ سال حبس محکوم شد

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه سایر متهمین این پرونده پیش از این در مرحله بدوی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به مجازات‌های متعدد و حبس‌های طولانی مدت محکوم شده بودند، گفت: پس از تجدید نظر خواهی متهمین پرونده در شعبه ۱۳ دادگاه تجدید نظر استان فارس پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه بدوی با اصلاحاتی مورد تأیید قرار گرفت.

موسوی همچنین با بیان اینکه جرائم صورت گرفته در شهرداری صدرا در قالب دو پرونده در دادگستری شیراز مورد رسیدگی قرار گرفته است گفت: در یکی از پرونده‌ها موضوع رشا و ارتشا و فسادهای مالی مطرح بود که این پرونده پس از رسیدگی اولیه با اعتراض متهمین هم اکنون در دادگاه تجدید نظر در جریان رسیدگی است.

وی در خصوص پرونده دیگر این مسئول سابق که منتهی به صدور رأی قطعی شده است نیز اظهار داشت: در این پرونده که جرائمی از جمله فراهم نمودن موجبات فساد مطرح است، وی و سه متهم دیگر مطرح در پرونده به حبس محکوم شدند.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه متهم ردیف اول در این پرونده به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده است از محکومیت متهم ردیف دوم این پرونده به دو مجازات ۴ سال حبس به لحاظ فراهم نمودن موجبات فساد و همچنین ۱۴ ماه حبس تعزیری به لحاظ تهیه فیلم و تصاویر مستهجن به منظور فساد خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: متهم ردیف سوم پرونده به ۲ سال و ۶ ماه حبس تعزیری و متهم ردیف چهارم نیز به ۱۴ ماه حبس تعزیری در بخشی از پرونده و ۲ سال و یک روز حبس تعزیری دیگر در خصوص جرائم مطرح در این پرونده محکوم شده است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس در پایان با تأکید بر اینکه موضوع رسیدگی به مفاسد با جدیت ویژه‌ای در دادگستری فارس در دستور کار قرار دارد، گفت: در برخورد جدی با فساد هیچ گونه محدودیتی نخواهیم داشت و هیچ مفسدی از برخورد قاطع قضایی مصون نخواهد بود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • بابا
    0

    این دزد اسم ندارد ، قوه قضاییه ایران حتی آوردن اسم دزد هم می ترسد چه برسد به رسیدگی پرو نده املاک نجومی قالیباف .

  • عباس سالاریان
    0

    واقعا متاسفم که مدیران و کارکنان در محل کار فیلم یا کارای ج.نسی انجان میدن...البته یسری برای موندن تو اون شغل و محل مجبورن تن به هرکاری بدن...

    نظرات شما -
    • میم
      0

      میتونن میکنن میتونی بکن...

  • ناشناس
    0

    وقتی مدت حبس عزیزان را با میزان اختلاسهاشون میسنجی میبینی یکی از مشاغل بشدت پر درامد زندان رفتنه مثلا" یارو صدمیلیارد تومن میدزده 3سال میره حبس که میشه 36 ماه ماهی نزدیک به 2800000000 تومن چه شغلی بهتر از اینه

  • ناشناس
    0

    شهردار فقط شهردار صابق تهران بدون یک ریال تخلف نه ملکی نه یک ریال تخلف مالی ..... آفرین

  • ناشناس
    0

    پاک پاک شهردار صابق تهران

  • نعمت
    0

    عجبببببببببببببببببببببب دزدی از بیت المل در ایران جریمش اینقدر کمه که اکثرا دزدی میکنند چندیدن ملیون دلار میدزدی بعد میگن 6سال زندانی بعد از یک سال با بخش کمی از اون پول مابقی شو میخری و با بقیه پولها تا آخر عمرت توی کانادا عشق میکنی واقعا باید تاسف خورد حد اقل بخاطر خدا این قماش رو 6ماه مجبور به کار در قسالخانه های شهرهای بزرگ حکم بدید که یه چیزایی دستگیرشون بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها