کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در گفتگو با خبرفوری:

بحران ممنوع‌الخروجی زنان ورزشکار / باید قانون اصلاح شود


5 اسفند 1399 - 06:46
603495785069d_2021-02-23_09-11
کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان گفت: اولین قدم برای حل مشکل ممنوع‌الخروجی قهرمانان زن به‌دلیل فشار همسر، اصلاح قانونی است که مدت‌هاست مانع زنان ورزشکار مانند زهرا نعمتی، سمیرا زرگری و... شده است.

نیلوفر اردلان  در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: در مجلس طرح‌های تصویب شده است مبنی بر این که خانم‌هایی که واجد شرایط هستند اجازه داشته باشند از کشور خارج شوند اما این طرح در مجلس به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: این عملکرد برای جامعه ایران جلوه خوبی در دنیا ندارد.

باید یاد آور شد که نیلوفر اردلان در سال ۲۰۱۵ ممنوع الخروج شده بود.

مشروح گفتگو با او را در ادامه بشنوید و شما هم نظر بدهید.

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان گفت: اولین قدم برای حل مشکل ممنوع‌الخروجی قهرمانان زن به‌دلیل فشار همسر، اصلاح قانونی است که مدت‌هاست مانع زنان ورزشکار مانند زهرا نعمتی، سمیرا زرگری و... شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5 اسفند 1399 - 06:46

نیلوفر اردلان  در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: در مجلس طرح‌های تصویب شده است مبنی بر این که خانم‌هایی که واجد شرایط هستند اجازه داشته باشند از کشور خارج شوند اما این طرح در مجلس به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: این عملکرد برای جامعه ایران جلوه خوبی در دنیا ندارد.

باید یاد آور شد که نیلوفر اردلان در سال ۲۰۱۵ ممنوع الخروج شده بود.

مشروح گفتگو با او را در ادامه بشنوید و شما هم نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رعایت عدالت 0 0 پاسخ 1399/12/6 -06:24

لطفا قانون زندانیان مهریه را نیز اصلاح نمایید

کاربر ناشناس 5 3 پاسخ 1399/12/5 -23:22

اینطوری که پیش می رود مردها باید خانه داری کنند و خانمها جای مردان پرکنند قانون خدا کمکم عوض می شود خوب در حال حاضر خانمها حرف اول می زنند هرچند دنیا پیشرفته شود اما قانون و فرمان خدا هیچوقت کهنه و قدیمی نمی شود اصلاح طلبان و غرب زده ها فکر باطل در سر داند وکشور را به سوی فساد و جنگ زن و شوهر می کشانند اختیار زن در دست مرد است ورزشکار باشد یا غیره ورزشکار الرجال قوامون علی نساء

... 1399/12/6 -00:16

آفرین درسته ولی خوب حالا یکسری سیاست که چه عرض کنم یه مشت برنامه های احمقانه بین چند نفر که دارن برای همه تصمیم میگیرن جای احکام خدا رو هم گرفته واقعا از این دولت و مسئولین بی سواد فرصت طلب اون چیزی که از چهل سال پیش گفتن با چیزی که صدوهشتاد درجه تغییری که دارن به خورد مردم میدن و میخوان القا کنند حتما قانون خدا تغییر کرده واقعا ما چه مردم خوش باوری هستیم

کاک بهرام 6 1 پاسخ 1399/12/5 -21:37

مرد دوسال از بهترین سالهای عمرش را باید مفت برود خدمت ، ولی زن ها در آن دوسال ،از مردان جلوتر می افتند چه تحصیلات چه بازار کار

حسن 11 3 پاسخ 1399/12/5 -15:17

قانون حبس و ممنوع الخروجی مردان بخاطر مهریه نیز میبایست اصلاح شود .

حمدی 1399/12/5 -16:28

آفرین خدا پدرت را عمر دهد که حقیقیت رو گفتی به اضافه اینکه گفته آقای ناشناس هم باید بهش اضافه بشه تا حق مردان بیش از این از بین نره

کاربر ناشناس 1399/12/5 -16:42

زن بایدتابع شوهر ودختران باید تابع پدرومادرباشند تا ازفسادجلوگیری شود

ناشناس 7 3 پاسخ 1399/12/5 -14:42

تمام این حرفهایی که زنان میزنن همش به ضرر مردان دارن قانون میدن پس کی قانون مهریه و نفقه در مجلس حذف میشه کی قانونی تصویب میشه که زنان همپایه مردان باید در خرج خانه و مسکن و همه نیازهای زندگی به مردان پول بدهند کی میشه زنان به خدمت سربازی بروند و تا خدمت نروند اجازه خروج از کشور رو نداشته باشند کی زنا هم پایه مردان در شغلهای سخت کار کنند و حق اعتراض نداشته باشند و.کی همان طور که برای زنان طرح امنیت درست کردن برای آقایان هم طرح حمایت و امنیت درست کنند و از حق آقایان دفاع کنند!!!....زیرا زنان دارن کار می کنند و از وظیفه اصلی خودشون یعنی خانه داری شانه خالی کردند!!!پس زمان اینم رسیده که مردان با قانون های مرد ستیزانه دیگر نباید زیر بار مالی زنان باشند.

محمد 1399/12/6 -05:02

خدا نکند که قانون خدارا درکشور اسلامی زیر پابگزارند،