فال روزانه دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال‌های زندگی‌تان را با خیال‌بافی پشت‌ سر هم گذاشته‌اید و آ‌ن‌‌گونه که انتظار دارید به موفقیتی نرسیده‌اید. این رویکرد را در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌‌اید کنار بگذارید و در این سال به جای خیال‌بافی به واقعیت‌های زندگی فکر کنید و برنامه‌ای دقیق و منظم برای رسیدن به موفقیت تنظیم کنید. بهار سال آینده را با کار و تلاش آغاز نمایید و در اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد منتظر کارهای زیادی باشید. از انجام این کارها شانه خالی نکنید و به اطرافیان ثابت نمایید که از خستگی هراسی ندارید. خرداد سال آینده فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و حسابی خستگی در کنید. مرداد سال آینده اعضای خانواده بیشتر از همیشه به فکر شما خواهند بود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و پذیرای محبت اهل منزل باشید. روحیه‌ای سخاوتمندانه دارید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید. این روحیه در سال تولدتان به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. آذر سال آینده فرصتی مهیا می‌شود تا کمی از جمع فاصله بگیرید و با خودتان خلوت کنید. دی ماه سالی که از راه می‌رسد با تغییر مهمی روبرو خواهید شد. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد. اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. یکی از دوستان در بهمن سال آینده به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و مطمئن باشید کمک‌های شما در نزد این دوست پنهان نمی‌ماند و در اولین فرصت کمک‌هایی که به وی کرده‌اید را جبران خواهد کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا نه تنها دستاوردهای چشمگیری به ارمغان ببرید،‌ بلکه خاطره‌ای خوش از این سال در ذهن شما و اطرافیان باقی بماند.

فروردین

اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. خبری خوش و فرخنده به دست‌تان خواهد رسید و این خبر زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

اردیبهشت

مواظب سلامتی خود نیستید و با سبک‌زندگی ناسالم و مضر، سلامت وجود نازنین‌تان را به‌ خطر انداخته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار شما را به بستر بیماری بکشاند، سبک‌زندگی سالمی را در پیش بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. انسان پرتلاشی هستید اما تعادل میان کار و زندگی را رعایت نمی‌‌کنید، اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد میان شما و خانواده‌تان فاصله بیندازد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

خرداد

به جای مراجعه به پزشک و مصرف داروهایی که دکتر تجویز کرده‌، اصرار خاصی به مصرف خودسرانه دارو دارید، قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، خوددرمانی را کنار بگذارید و با مراجعه به پزشک، داروها را طبق تجویز دکتر مصرف کنید. به نصیحت اطرافیان گوش فرا دهید و مطمئن باشید خیر و صلاح شما در مشورت با دیگران است. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. تغییر مهمی را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید.

تیر

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. برای افزایش درآمد دست‌روی‌دست نگذارید و آستین بالا بزنید. احترام بیشتری به سلیقه همسر یا عشق زندگی‌تان قائل شوید. انسان احساساتی هستید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقل‌تان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. برنامه‌های دقیق و حساب‌شده‌ای برای موفقیت ترسیم نمایید. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

مرداد

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کنید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیفتد. مضطرب و نگران هستید اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حسابی ولخرجی کنید و اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را از دست بدهید. اعضای خانواده امروز وقت شما را حسابی می‌گیرند. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. روز خوبی را برای معامله و انجام امور مالی آغاز کرده‌اید. قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

شهریور

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آنها لذت می‌برید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

مهر

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد.

آبان

یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیاندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق زندگی‌تان را فراهم کند.

آذر

فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. اجازه ندهید تجربه‌های ناراحت‌کننده‌ای که در گذشته داشته‌اید، روز شما را خراب کند. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. روز خسته‌کننده‌ای را درپیش دارید و تا انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.

دی

با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دست‌تان می‌دهد. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

بهمن

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد تا نگرانی‌های‌تان خاتمه پیدا کند. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. خطری در کمین همسر یا عشق‌ زندگی‌‌تان است و اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق‌زندگی‌تان باشید.

اسفند

به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. مشکل مالی که با آن روبرو هستید را به کمک اندوخته و پس‌انداز خود حل نمایید. فراموش نکنید که راز موفقیت در پس‌انداز و صرفه‌جویی نهفته ‌است. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. امروز با فردی که کدورتی میان شما و ایشان وجود دارد، از در دوستی و صلح وارد شوید. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها