نامزدهای ریاست فدراسیون در باشگاه بادران

هم اندیشی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال با میزبانی باشگاه بادران در تهران برگزار شد.

نامزدهای ریاست فدراسیون در باشگاه بادران

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین اعضای هیات رییسه 10 اسفند برگزار می شود و از بین علی کریمی، کیومرث هاشمی، شهاب الدین عزیزی خادم و مصطفی آجرلو یکی به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال برگزیده خواهد شد. هدف باشگاه بادران از برگزاری این نشست هم اندیشی بین نامزدها و هم چنین ایجاد یک فرصت برای ارایه برنامه‌های ترسیم شده برای بهبود وضعیت فوتبال در 4 سال پیش رو از سوی نامزدها بود، اما در این نشست از بین 4 نامزد تایید شده دو نامزد شرکت کردند. مصطفی آجرلو و شهاب الدین عزیزی خادم. برخی از روسای هیات فوتبال استان‌ها، نمایندگان باشگاه و کارشناسان فوتبال از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند که به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پرداختند.

مصطفی آجرلو و سعید فتاحی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین نایب رییس اول برنامه‌های خود را برای شرکت در انتخابات به صورت شفاف بیان کردند. هم چنین شهاب الدین عزیزی خادم دیگر نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در بخشی از صحبت هایش تاکید کرد:« اکثر اعضاء محترم مجمع از برنامه‌ها و سوابق من آگاهی دارند و از آن‌ها می‌خواهم که به دور از هیجان و با کنکاش و بررسی دقیق بهترین فرد را شناسایی کنند. اطمینان می‌دهم در صورت انتخاب، با صداقت و به‌کارگیری افراد باکیفیت، فدراسیون قدرتمندی را بسازیم. در بخش بانوان نیز با حضور سیده شهره موسوی اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.»

سیده شهره موسوی که به عنوان نایب رییس بانوان از طرف دکتر عزیزی خادم کاندید شده است و مدیریت باشگاه بادران را بر عهده دارد در بخشی از صحبت‌هایش گفت: « در حوزه فوتبال سال‌ها فعالیت کرده و تجربیات زیادی کسب کرده‌ام و می‌خواهم در صورت انتخاب بعد از 4 سال کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارم.»

در این نشست هم چنین کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و نواب آنان به پرسش‌های مختلف شرکت‌کنندگان در جلسه پاسخ گفتند. البته باشگاه بادران که برای برگزاری این نشست از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بود، خیلی دوست داشت علی‌کریمی و کیومرث هاشمی دو نامزد دیگر ریاست فدراسیون فوتبال به همراه نواب خود در این جلسه شرکت می‌کردند و برنامه‌های خود را به صورت شفاف ارایه می‌دادند تا در رسانه‌ها بازتاب پیدا می‌کرد و در نهایت اعضای مجمع با بررسی برنامه‌ها بهترین گزینه را برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید می‌کردند. البته در نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال همه نامزدها این فرصت را خواهند داشت که برنامه‌های خود را برای اعضای مجمع ارایه دهند و به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها